12 תשובות
הוא בטוח לא בקטע אחותי
מי שבקטע הולך זה לא המקרה פה all in
לדעתי הוא רוצה שיקרה אבל מפחד לאבד אותך ויותר חשוב לו הקשר איתך
שואל השאלה:
אז למה הוא כתב אם כן יהיה זוגיות
אז למה הוא כתב אם כן יהיה זוגיות
אנונימית
לא בקטע
תלוי בהקשר
אבל לאדע מניסיון אני התבטאתי ככה בערך וככה גם עוד כמה שאני מכיר אז ישמצב גם הוא
אבל לאדע מניסיון אני התבטאתי ככה בערך וככה גם עוד כמה שאני מכיר אז ישמצב גם הוא
שואל השאלה:
לא יודעת כי הוא תמיד היה אומר צי שאני הכי יפה שיש וכל זה אז פתאום מוזר לקבל הודעה כזאת
לא יודעת כי הוא תמיד היה אומר צי שאני הכי יפה שיש וכל זה אז פתאום מוזר לקבל הודעה כזאת
אנונימית
אה חחח לאדע נשמע מזה שדווקא כן
אבל אין לי שמץ מה הוא באמת חושב
אבל אין לי שמץ מה הוא באמת חושב
אז הוא אמר לך בקטע ידידותי
שואל השאלה:
אני בתסביך כי גם שהייתה לו חברה הוא כזה אמר לי שרק אני מבינה אותו וכל זה
ונגיד תמיד שמישהו רב איתי הוא רב איתו במקומי ואומר לי אני איתך כאן את לא תהיי לבד
אני בתסביך כי גם שהייתה לו חברה הוא כזה אמר לי שרק אני מבינה אותו וכל זה
ונגיד תמיד שמישהו רב איתי הוא רב איתו במקומי ואומר לי אני איתך כאן את לא תהיי לבד
אנונימית
אז יש מצב שהוא רוצה ולא רוצה בו זמנית לא סגור על עצמו
שואל השאלה:
לא יןדעת גם ששאלו עליי הוא כל רגע אמר
היא אמרה לך משהו וכל מיני דברים כאלב
לא יןדעת גם ששאלו עליי הוא כל רגע אמר
היא אמרה לך משהו וכל מיני דברים כאלב
אנונימית
באותו הנושא: