התחברות הרשמה

אני יכולה לכתוב בביו "ברוך השם" ?

מותר ?
6 במאי 2025, 22:41
InstagramאינסטגרםBIOיהדות    
4 תשובות
למה לא
e
e.n)
כן
י
יוזרית5678
בהחלט מותר ורצוי
ח
חרדי חמוד (פרשתי כנסו לביו)
ראוי ורצוי
ח
חבדניק
באותו הנושא:
למה יש הרבה אתיופים שרושמים בביו באינסטגרם ברוך שעשני אתיופי/ת?
משפטים מקוריים שאני יכולה לכתוב בביו באינסטגרם?
מה אני יכולה לכתוב בביו באנסטגרם ?
יש לכם אמוגים אסטתיים שאני יכולה לכתוב בביו באינטסגרם ליד השם שלי?
יש למישהו רעיון מה אני יכולה לכתוב בביו?
איזה משפט יפה אני יכולה לכתוב בביו באינסטגרם?
מה אני יכולה לכתוב בביו באינסטגרם?
מה אני יכולה לכתוב בביו כאן
מה אני יכולה לכתוב בביו באנסטגרם ?
אנשים מה אני יכולה לכתוב בביו באניסטגרם?
משפט חמוד כזה שאני יכולה לכתוב בביו בעמוד ספאם שלי באינסטגרם?