6 תשובות
פשוט תהיה אתה
הכי תופס תמיד :)
הכי תופס תמיד :)
תיצור שיח תתעניין בה ותהיה אתה כמובן
שואל השאלה:
^^כן אני יודע אבל זה קצת מוזר לי כי אף פעם לא חוויתי משהו בסגנון ואין לי מושג איך להתנהג :(
^^כן אני יודע אבל זה קצת מוזר לי כי אף פעם לא חוויתי משהו בסגנון ואין לי מושג איך להתנהג :(
אנונימי
תאמין לי שגם היא מרגישה לחוצה לא פחות ממך...
תזרום עם המצב
תזרום עם המצב
תביא לה פרחים תהיה אתה תהיה נחמד למלצרים במסעדה תעשה עלייה רושם טוב ואל תדבר אל אקסיות או דברים כאלה
תיהיה אתה קודם כל
ותיזום שיח שלא יהיה מביך ואל תענה כזה יבש תנסה להרגיש בנוח לאט לאט תראה שהקרח ישבר כזה הכל יזרום
ותיזום שיח שלא יהיה מביך ואל תענה כזה יבש תנסה להרגיש בנוח לאט לאט תראה שהקרח ישבר כזה הכל יזרום
באותו הנושא: