3 תשובות
שואל השאלה:
כבר לא מקבלים כאלה דברים וחרם זה קצת מוגזם מידי ואני חושבת שישאלו אותי שאלות על זה
שאין לך חברים ועושים עלייך חרם
"אני מרגישה שבית הספר לא תומך בי אני רוצה משהו יותר רציני ולהשקיע יותר ובבית הספר אני יותר מוגבלת"
"אין לי הרבה חברות וכל מי שניסיתי לדבר איתה קראה לי מוזרה"
"המורים מתייחסים אלי ממש לא יפה ואני לא רוצה להיות שם יותר"