5 תשובות
שואל השאלה:
תודה❤❤
תודה❤❤
אנונימית
בכיףף❤❤
תכנסי לסטורי ותלחצי על ה3 נקודות למטה ואז על archive
שואל השאלה:
איך שמים בארכיון ?
איך שמים בארכיון ?
אנונימית
כן
אם את רוצה שלא ימחק תעבירי את הסטורי לארכיון ואז מהארכיון תשימי אותו שוב בהיילייט
אם את רוצה שלא ימחק תעבירי את הסטורי לארכיון ואז מהארכיון תשימי אותו שוב בהיילייט
באותו הנושא: