6 תשובות
כן אבל לא יותר מדי
זה אכן קשה אבל גם אפשרי
בהצלחה
בהצלחה
כן
כן חח בהצלחה, לא הצלחתי ביולוגיה מחשבים אז הדבר הזה? בתור יודאלפית 5,5, תקחי מקצוע אחד לכיף משהו שאת בטוחה שיהיה לך קל ומקצוע אחד שימרר לך את החיים, זה הסוד להצלחה
זה קשה מאוד
אם רוצים הכל יכולים
אם רוצים הכל יכולים
אם את טובה בפיזיקה ואוהבת את זה תקחי פיזיקה
גם לא צריך להיות טובים מדי במתמתטיקה בשביל להצליח בזה
בנוגע לעומס, הייתי בדילמה דומה לפני שנה והחלטתי לעשות מה שאני רוצה ואחר כך מקסימום לפרוש אם יהיה עמוס מדי.
אני אפילו לא באמצע הדרך אבל כרגע אני לא מתחרט
גם לא צריך להיות טובים מדי במתמתטיקה בשביל להצליח בזה
בנוגע לעומס, הייתי בדילמה דומה לפני שנה והחלטתי לעשות מה שאני רוצה ואחר כך מקסימום לפרוש אם יהיה עמוס מדי.
אני אפילו לא באמצע הדרך אבל כרגע אני לא מתחרט
באותו הנושא: