7 תשובות
אם סימנת באיקס וכתבת לא לבדוק אז לא יבדקו
שואל השאלה:
^^ כי לא הייתי בטוחה בשאלה זאת אז אמרתי לא לבדוק והשאלה האחרונה שלי כן הייתה נכונה , האם זה ידפוק אותי? כי יש סיכוי שהם בודקים לפי הסדר שענו ?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני לחוצה כי השאלה האחרונה עניתי על הכל נכון והשאלה שסימנתי באיקס עניתי לא נכון בכלל
אנונימית
^אם את עונה על כל השאלות ולא מסמנת איקס על אחת מהן אז יבדקו לפי הסדר. אם סימנת איקס על שאלה מסוימת אז לא יבדקו אותה בכלל.
לא יבדקו, זה עובר הרבה עיניים אין סיכויי שלא ישימו לב
שואל השאלה:
^^ כתבתי מעל השאלה לא לבדוק וסימנתי כמה פעמים באיקס , בהתחלה סימנתי בעיגול ואז שיניתי לאיקס
אנונימית