5 תשובות
תמיד כדאי
ממש לא, העיקר לעבור חחח, אני אהיה מרוצה כל עוד זה מעל 70 והסתכלתי בתשובות ואני ממש מאמינה שאני אקבל איזור ה70 בע"ה

אין טעם לשפר בגרות בלשון
כן. תנסי
את יכולה בכל מקרה אני חושבת
כן אפשר