7 תשובות
כדאי שתתקשרי למרפאת שיניים ותגידי להם
זה לא אמור להיות ככה
זה לא אמור להיות ככה
שואל השאלה:
כן אתקשר
הבעיה שהם בחיים לא עונים כמעט
המקום הזה מרגיש לי כאילו עובדים על אנשים
כל פעם שאחד ההורים הולך לשם, מתקנים באותו הרגע וכמה ימים לאחר מכן שוב קורה משהו בשיניים
כן אתקשר
הבעיה שהם בחיים לא עונים כמעט
המקום הזה מרגיש לי כאילו עובדים על אנשים
כל פעם שאחד ההורים הולך לשם, מתקנים באותו הרגע וכמה ימים לאחר מכן שוב קורה משהו בשיניים
אנונימית
שואל השאלה:
ועכשיו אני עשיתי סתימה ולפני הסתימה לא כאב לי כלוםם
ועכשיו כואב לי לאכול ולצחצח שיניים מה זה
ועכשיו אני עשיתי סתימה ולפני הסתימה לא כאב לי כלוםם
ועכשיו כואב לי לאכול ולצחצח שיניים מה זה
אנונימית
אם כואב לך רק בזמן שאת אוכלת דברים קרים/חמים אז זה הגיוני
אבל אם זה תמיד כואב אז משהו לא בסדר
אבל אם זה תמיד כואב אז משהו לא בסדר
שואל השאלה:
אבל זה בכלל לא כואב באזור של הסתימה. זה כואב באזורים אחרים בפה
אבל זה בכלל לא כואב באזור של הסתימה. זה כואב באזורים אחרים בפה
אנונימית
מוזר מאוד
אולי כדאי ללכת למרפאה אחרת או למרפאת שיניים של הקופות חולים
אולי כדאי ללכת למרפאה אחרת או למרפאת שיניים של הקופות חולים
שואל השאלה:
וואלה נראלי שכן אוף
אין לי כח לזה כבר
וואלה נראלי שכן אוף
אין לי כח לזה כבר
אנונימית
באותו הנושא: