5 תשובות
כי ילדים בתיכון עושים שטויות ולא לכולם יש שיקול דעת
גם ככה בלי קשר רוב התאונות בגלל צעירים
רוב התאונות קורות בשנתיים אחרי שמוציאים רישיון. זה כמו גלגלי עזר לאופניים עד שבטוח מספיק להוריד לך אותם
בגלל שהניסיון חשוב לנהיגה טובה וצריך אדם לידך שיודע
האמת שזו שאלה טובה.
אני מניח לעצמי שזה בגלל שרוב התאונות קורות לאנשים שנתיים לאחר הוצאת הרישיון ובעזרת מלווה אפשר למנוע אותן בחצי שנה הראשונה וללמוד ממנו. לא מוצא סיבה אחרת חוץ ממנה.
בדיוק בגלל שאלה ילדים בכיתה יא והם עושים שטויות, אבל הסיבה העיקרית (לצערי) היא שהשיעורי נהיגה מכינים אותך לטסט ולא חיים האמיתיים, את הלמידה האמיתית על הכביש עושים בתקופת המלווה ובשביל זה המלווה קיים, תבחר לך מלווה שיודע לנהוג טוב אבל גם להסביר דברים בלי להתעצבן כי הוא הולך ללמד אותך הרבה דברים שאי אפשר להשיג בזמן הקטן של השיעורי נהיגה