5 תשובות
שזאת אנימה מדהימה לגמרי ואני אוהבת אותה ממש !!
לא אוהבת את יונו!
והלוואי הם ימשיכו אותה לא הבנתי למה הם סיימו אותה בחלק הכי טוב שלה מה הקטעע
לא אוהבת את יונו!
והלוואי הם ימשיכו אותה לא הבנתי למה הם סיימו אותה בחלק הכי טוב שלה מה הקטעע
שואל השאלה:
הם ימשיכו עוד שנה לפחות
יש מנגה
ויונו דמות מטורפת למה את שונאת אותו
הם ימשיכו עוד שנה לפחות
יש מנגה
ויונו דמות מטורפת למה את שונאת אותו
שואל השאלה:
כן
כן
ורגע דוגרי ממשיכים את האנימה?
לא יודעת הוא מעצבן אותי כל הזמן מושלם בסוף מסתבר שהוא גם נסיך מלא בנות אוהבות אותו וכו וכו וכו...
כן התחלתי לקרוא את המנגה והאמת שזאתי המנגה הראשונה שבאמת ניסיתי לקרוא כי זה היה כל כך מעניין אבל בסוף נכנעתי לשנאה שלי לאנגלית ^_^
כן התחלתי לקרוא את המנגה והאמת שזאתי המנגה הראשונה שבאמת ניסיתי לקרוא כי זה היה כל כך מעניין אבל בסוף נכנעתי לשנאה שלי לאנגלית ^_^