7 תשובות
לא
אתה צריך לדבר איתי
אתה צריך לדבר איתי
כן יולו
לא
שואל השאלה:
מתחשק לי אבל discovery של electric light orchestra:(
מתחשק לי אבל discovery של electric light orchestra:(
תשמע בטלפון, למה הווליום עד כדי כך חזק בהכי נמוך?
אנונימית
שואל השאלה:
לא אבל אז אני בקושי שומע
לא אבל אז אני בקושי שומע
וואי הם להקה מטורפתת
לא הרבה שומעים אותם בישראל לפחות
לא הרבה שומעים אותם בישראל לפחות
באותו הנושא: