16 תשובות
צעקנית בעיקר רוצה שכולם ידעו מי הבן שלה רוצה להיות במרכז
היא הורסת לבן שלה,רק מזיקה לו
אנונימית
רק הורסת לבן שלה ולא עוזרת והיא לא מבינה את זה
חמאס לא שחררו אותו בגללה
חמאס לא שחררו אותו בגללה
מה יש לומר? אישה מסכנה, נלחמת על הבן שלה.
אף אחד לא היה רוצה להתחלף איתה
אף אחד לא היה רוצה להתחלף איתה
^^^כן סתיו כי ממש רואים שחמאס משחררים את שאר ה58 חטופים. אל תהיה גאון גדול
אנונימית
מסכנה
לא חושב שיש לאף אחד זכות לשפוט אותה הבן שלה בעזה והיא נלחמת עליו איך שהיא יכולה בזמן שכל מי ששופט אותה יושב בבית עם כל המשפחה שלו לידו ומתמרמר על כלום
אנונימי
מזיקה לבן שלה מחוסר מודעות
אני חושבת שהיא נראת אמא חזקה שעושה ותעשה הכל בשהףביל הבן שלה.
גם אם אני מסכימה איתה וגם אם לא למה זה אמור להיות משנה? ולמה בכלל צריכה להיות לי דעה עליה?
גם אם אני מסכימה איתה וגם אם לא למה זה אמור להיות משנה? ולמה בכלל צריכה להיות לי דעה עליה?
אנונימית
גועל נפש של אנשים פה
אין לכם זכות לשפוט אותה ועל מה שהיא עושה
היא עברה הרבה והבן שלה בעזה!!! חטוף!
אם זה היה קורה לכם הייתם עושים אותו דבר.
אז סתמו.
אין לכם זכות לשפוט אותה ועל מה שהיא עושה
היא עברה הרבה והבן שלה בעזה!!! חטוף!
אם זה היה קורה לכם הייתם עושים אותו דבר.
אז סתמו.
^ את טועה יש מלא משפחות חטופים שלא מתנהגים ככה כמוה
מצד אחד אף אחד מאיתנו בחיים לא יבין את הסבל שהיא עוברת. אי אפשר לשפוט בן אדם שנמצא בסיטואציה כזאת.
אבל מצד שני כל התהמולה שלה מזיקה למדינה ולבן שלה. הרי מה? רק מעמיק את הקרע בעם ונותן לחמאס בדיוק מה שהם רוצים. ולכן הם ישחררו את מתן אחרון (במידה ותהיה עוד עסקה) כדי שזה יימשך כמה שיותר. אני בעיקר מרחמת עליה אבל הדרך שבא היא נלחמת על הבן שלה היא בזויה לדעתי.
אבל מצד שני כל התהמולה שלה מזיקה למדינה ולבן שלה. הרי מה? רק מעמיק את הקרע בעם ונותן לחמאס בדיוק מה שהם רוצים. ולכן הם ישחררו את מתן אחרון (במידה ותהיה עוד עסקה) כדי שזה יימשך כמה שיותר. אני בעיקר מרחמת עליה אבל הדרך שבא היא נלחמת על הבן שלה היא בזויה לדעתי.
היא נלחמת על הבן שלה וכל מי שיורד עליה הוא פתטי תאמינו לי אתם לא תרצו להיות במקום שלה אתם גם לא רוצים הבן שלכן יהיה חטוף בעזה
היא לביאה אמיתית, נלחמת להשבת הבן שלה גם כאשר זה על חשבון החיים האישיים שלה...
עינב אישה אמיצה וערכית שלא חוששת להביע את דעתך בצורה ישירה וחד משמעית ולזעוק את האמת המרה על הממשלה שמסרבת להחזיר את בנה ואת שאר החטופים מהשבי. עינב הצביעה לליכוד ולדבריה שלה התפכחה כי הבינה שהייתה חלק מכת, בה אסור להעביר ביקורת על המנהיג העליון. היא סחפה אחריה מחאה אדירה וגם אם לא כולם מסכימים תמיד לסגנון, הרי שאפשר לזקוף לזכותה את הלחץ הבלתי מתפשר על הממשלה לעשות עסקאות להחזרת חטופים. אין אחד או אחת בעולם שהיה רוצה להיות במקומה ואני רק מקווה שמתן שלה ישוב כמה שיותר מהר יחד עם כל שאר השבויים האומללים.
אנונימי
מלכה
אנונימית