2 תשובות
כן ברור ששווה ללכת אבל יהיה לך זמן? כאילו אם את עושה מתמטיקה זה ב12/13 והטור לדעתי ב14
אם זה משהו שאת ממש רוצה ויש לך את האפשרות תעשי את זה!! לא תתחרטי
באותו הנושא: