התחברות הרשמה

הגיוני שאם חבר שלי משמעותית גבוה ממני אז בעמוקים בבריכה אני אחזיק בו לא?

כאילו מה הוא רוצה הוא 1.90 ואני 1.58 הוא יכול לעמוד איפה שאני לא יכול
4 במאי 2025, 16:16
גביההגובהבריכה    
4 תשובות
שואל השאלה:
נו אז מה הוא חופר
אנונימי
ברור
ד
דנית המדענית
ברור
ר
ריק מספר 1
ברור
א
אקוסטיזם
באותו הנושא:
אחותי הקטנה יותר גבוהה ממני בהרבה! זה הגיוני?
זה הגיוני שאחותי יותר גבוהה ממני?
זה הגיוני שאחותי בת 12 גבוהה ממני ב 4 סמ אני בן 14
אחותי בת 12( 1.80!!) ואני בת 18( 1.58) זה הגיוני שהיא גבוהה ממני ב22 ס"מ?
אני 180 וידידה שלי אומרת שהיא 165 אבל היא נראית יותר גבוהה ממני זה הגיוני?
אחותי יותר גבוהה ממני, זה הגיוני?
זה הגיוני שאחותי יותר גבוהה ממני?
זה הגיוני שלמישהי יש רגליים יותר ארוכות משלי והיא נמוכה ממני משמעותית?
אחותי בת 10 והיא יותר גבוהה ממני (אני בת 17) זה הגיוני?
האם זה הגיוני שאחותי יותר גבוהה ממני
הגיוני שפעם הייתי כמעט יותר גבוה מכל החברות שלי ועכשיו הן יותר גבוהות ממני?