12 תשובות
לא
לא
מאמינה שאנחנו יוצרים את הנפש התאומה, לא שמוצאיך אותה
לא
שואל השאלה:
למה אתם לא מאמינים?
למה אתם לא מאמינים?
אנונימית
מאמין שכולם בחיים שלך הם כמו מחוברים לנפש שלך אבל שיש אחד/אחת מיוחדת בעולם
כן לגמרי כי זה קיים ברור שיש אדם כזה שאת תרגישי שהוא כאילו מעל לסתם קשר
כן
לא
זה לא אמין שמכל העולם רק בן אדם אחד הוא נפש תאומה , אפשר ללמוד לאהוב הרבה אנשים
זה לא אמין שמכל העולם רק בן אדם אחד הוא נפש תאומה , אפשר ללמוד לאהוב הרבה אנשים
לא
באותו הנושא: