13 תשובות
שואל השאלה:
לא חושבת
הוא לא עונה לי כבר קרוב לשבועיים
וזה לא רק הוא זה כמעט כל בן שדיברתי איתו
אנונימית
שואל השאלה:
רוב הבנים ככה
אנונימית
אז מצטער לשמוע נפלת על כאלה לא משהו
אני לא רואה סיבה לשלוח היי ולא לענות כאילו
אבל מסכים עם הבחור פה זה לא רק בנים וזה לא כולם
שואל השאלה:
זה יותר מידי בנים כאילו מה נסגר איתכם אם אתם מתחילים שיחה גם תמשיכו אותה ולא שאני אחכה להודעה ממכם במיוחד שאני רואה שאתם מחוברים בלי בושה
אנונימית
שואל השאלה:
ולא אמרתי שזה רק בנים אבל אני מדברת עכשיו על בנים
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי אז זה מכוון לאנשים שמסננים
אנונימית
עסוקים
אנונימי
אמלה איזה חופרים היא לא הכלילה בן אדם שואל שאלה מה עונים לו במקום התשובה "זה לא כל הבנים" מה הקשר לשאלה שלה אבלל אמלה מעיקים אל תענו סתם
אנונימית
^^^מה שאת אמרת לפני אני יכול להזדהות עם ההרגשה גם כלפיי בנות שעשו לי את זה עד עכשיו (לא אומר כולן אבל פשוט מה שקורה אצלך גם קורה אצלי לצערי ואני יכול להזדהות),
זה מוזר שיש בן אדם שכותב לך היי ופשוט נעלם, אלא אם כן השיחה לא זרמה זה כבר משהו אחר אבל אם כבר מתחילים לדבר או מישהו שולח "היי" אז אמורה להיות לזה דיי סיבה... אם את נתקלת באנשים כאלו, תמשיכי הלאה עד שאת מוצאת בן אדם שבאמת ירצה להתכתב איתך..

אקווה בשביל עצמי גם למצוא אחת הנכונה גם כי כרגע אני גם כמוך לא מזליסט בזה וזה קורה לי לרוב שאני מתחיל שיחה והכל זורם אבל פתאום נעלמים וזה מעצבן ברמות...
שואל השאלה:
או סוף סוף מישהו נורמלי^
אנונימית
אני רוצה להגיד שגם לכן יש את הקטע הזה, וגם לי עשו את זה עשרות פעמים.
לא חושב שזה קשור למין מסויים, זה קשור לסוגי אנשים והאופי שלהם.
אז נא לא להכליל, את הטענות שלך תפני לאותו אדם ולא לכל הבנים בעולם, תודה רבה.
אולי הוא לא רוצה לענות מהר מידי
אמלה כןן מצטרפת לשאלה
אנונימית