התחברות
הרשמה
אם הייתם יכולים לדבר עם אחת של עצמכם מהעבר-באיזה גיל הייתם בוחרים?
אני מגיל 3 ככה כשעוד משהוא נקלט במוח ומנסה להכין את עצמי כמה שאפשר
2 במאי 2025, 23:34
בחירות
דעות גולשים
סקרים
גיל
התבגרות
3 תשובות
שמונה
א
אנונימית1448
6
"תירשם להתעמלות קרקע
תתחיל לנגן בפסנתר"
איקרוס
10 או 13
ז
זאתי שאוהבת את אלון עדר
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים לשאול שאלה אחת את עצמכם מהעבר מה הייתם שואלים?
אם הייתם יכולים להיות 24 שעות עם עצמכם או מהעתיד או מהעבר, מה הייתם לוקחים?
אילו הייתם יכולים לחזור לעבר מה הייתם אומרים לאתם מהעבר?
אם הייתם יכולים להגיד משהו לאתם מהעבר מה הייתם אומרים?
אם הייתם יכולים לשנות דבר אחד מהעבר מה הוא היה
אם הייתם יכולים להזהיר את עצמכם של העבר ממשהו שקרה לכם ממה הייתם מזהירים?
אם הייתם יכולים לדבר עם עצמכם של העבר מה הייתם אומרים?
אם הייתם פוגשים את עצמכם מהעבר מה הייתם אומרים לעצמכם?
אם הייתם יכולים לכתוב מכתב לעצמכם מהעבר, מה הייתם כותבים?
אם הייתם יכולים לשנות החלטה אחת מהעבר שלכם, מה הייתם משנים ולמה?
אם הייתם יכולים לבחור- או לראות העתיד שלכם, או לתקן טעות מהעבר שלכם, במה הייתם בוחרים?