התחברות
הרשמה
יש עוד דרך לעשות חור באוזן חוץ מאקדח?
10 באוגוסט 2013, 03:54
אוזניים
עגילים
פירסינג
חורים
רפואה משלימה
בריאות
2 תשובות
יש מחט, אבל לדעתי עדיף אקדח בשביל חור באוזן:)
S
Sakura
עם מחט, ומחט עדיפה ברוב המקים בגלל שהיא מגיעה סטרילית, הכאב הוא אותו כאב ככה שלחור במחט יש יתרון
S
Strawberry Fields Forever 🍓
באותו הנושא:
מה כואב יותר מחט או אקדח (לחורים באוזניים)?
מה יותר כואב, עגיל באוזן עם אקדח או עם מחט?
היי, אני רוצה לעשות הליקס באוזן, מה עדיף לעשות אקדח או מחט וכמה כל אחד עולה?
בוקר טוב, נסתם לי האוזן מה לעשות? נסיתי להכניס את קסמת אוזן לאוזן לא עזר לא עזר מה אפשר לעשות עוד?
עשיתי לפני כמה ימים הליקס עם אקדח ושמו לי "עגיל רפואי", עכשיו שמעתי שזה לא באמת עגיל טוב ומסוכן לאוזן
אני רוצה לעשות עגיל שני באוזן. רציתי לדעת איך יותר מומלץ לעשות - ע"י מחט או אקדח?
איפה אפשר לעשות עגיל באוזן בחדרה? לא עם אקדח.
האוזניים שלי נסתמו כתוצאה מהצטננות ואני לא שומעת כלום באוזן שמאל מה לעשות?
מה ההבדל בין "אקדח" ל - "שדכן"? (כשעושים עגיל באוזן) אם אפשר לשלוח לי תמונה שלהם
היי, יש לי עגיל רגיל באוזן שמאל, ושני עגילים באוזן ימין ( עגילים רגילים, אחד ליד השני) מה כדאי לי לעשות: עגיל שני גם באוזן שמאל, או עגיל שלישי באוזן ימין?
אוכל לעשות הליקס קדמי עם השיטה החדשה של ניקוב אוזניים ללא אקדח?