100 תשובות
כי בים זה נורמלי
שואל השאלה:
וברחוב לא???? מה אכפת לאנשים
וברחוב לא???? מה אכפת לאנשים
כי יש הבדל בין ים לרחוב?
עצוב שלא מעירים גם ברחוב על דבר כזה
אנונימית
בים זה יותר מקובל.
לפי דעתי עדיף לא ללכת ככה בשום מקום.
לפי דעתי עדיף לא ללכת ככה בשום מקום.
שואל השאלה:
סבבה חסידה^
סבבה חסידה^
האמת שאני בן אדם אבל על לא דבר ^^
מה לעשות שאני לא מעודדת חשפנות ציבורית
מה לעשות שאני לא מעודדת חשפנות ציבורית
שואל השאלה:
מה ההבדל? אם אני הולכת על חול ולא על לבנים???
אני יכולה גם לשים בגד ים שלם אבל לא מעירים לי על זה
יאללה
מה ההבדל? אם אני הולכת על חול ולא על לבנים???
אני יכולה גם לשים בגד ים שלם אבל לא מעירים לי על זה
יאללה
שואל השאלה:
מה את חושבת על "בנות שהם בעצם חשפניות בציבור?"
מה את חושבת על "בנות שהם בעצם חשפניות בציבור?"
שזה מגעיל, זול, לא מכבד ומעיד על חוסר כבוד עצמי וכבוד לסובבים אותך ^^
תקשיבי סליחה אבל את הזויה.
זה זול ברמות ללכת חצי ערומה ברחוב,בים זה נהוג כי את נכנסת למים,ואת לא יכולה להיכנס למים עם ג'ינס וחולצה,יש הבדל ענק בין ים לרחוב.
בים זה נהוג וברחוב זה לא. זהו
זה זול ברמות ללכת חצי ערומה ברחוב,בים זה נהוג כי את נכנסת למים,ואת לא יכולה להיכנס למים עם ג'ינס וחולצה,יש הבדל ענק בין ים לרחוב.
בים זה נהוג וברחוב זה לא. זהו
שואל השאלה:
אני זולה כי באלי ללכת קצת חשוף???? למה את מי אני צריכה לכבד??? את מי?? את אלה שלא מתגייסים??? יאללה מה זה התשובה הזאת
אני זולה כי באלי ללכת קצת חשוף???? למה את מי אני צריכה לכבד??? את מי?? את אלה שלא מתגייסים??? יאללה מה זה התשובה הזאת
יש הבדל בין ללכת קצת חשוף לבין ללכת עם חוטים שמכסים לך את הפטמות ואת הישבן. וכן, את זולה בגלל זה.
שואל השאלה:
עוד מעט תגידי לי שנשים שנאנסות מבקשות את זה דרך הלבוש שלהם
עוד מעט תגידי לי שנשים שנאנסות מבקשות את זה דרך הלבוש שלהם
לא אמרתי את זה, ואני גם לא חושבת שזה נכון
אלימות מינית לא מוצדקת לא משנה מה הקורבן לובש/ת
אבל לפי דעתי להתלבש בצורה כפי שתיארת זה לא לגיטימי
אלימות מינית לא מוצדקת לא משנה מה הקורבן לובש/ת
אבל לפי דעתי להתלבש בצורה כפי שתיארת זה לא לגיטימי
שואל השאלה:
סליחה שאני מרגישה בנוח עם הגוף שלי.
סליחה שאני מרגישה בנוח עם הגוף שלי.
שואל השאלה:
נשים אונסות גברים וודאי
נשים אונסות גברים וודאי
לא.אין קשר לאונס
מסכימה איתך על זה שאונס לא קשור למה שהנשים לובשות,אלא בגלל המוח הדפוק של הגברים או להפך.
אבל זה חד משמעית זול ללכת ברחוב עם תחתונים וחזייה.ואת צריכה לכבד את האנשים שמסביבך ולא בהכרח חרדים/דתיים.
מסכימה איתך על זה שאונס לא קשור למה שהנשים לובשות,אלא בגלל המוח הדפוק של הגברים או להפך.
אבל זה חד משמעית זול ללכת ברחוב עם תחתונים וחזייה.ואת צריכה לכבד את האנשים שמסביבך ולא בהכרח חרדים/דתיים.
תעשי מה שבא לך לי זה לא מפריע פשוט זה כמו שאני אבוא עם מעיל לבריכה את מבינה זה דברים שלא לפי הנורמה
שואל השאלה:
האנשים שמסביבי גם צריכים לכבד אותי ולא לשרוק לי ברחוב.
ולהגיד בואי מאמי בואי
האנשים שמסביבי גם צריכים לכבד אותי ולא לשרוק לי ברחוב.
ולהגיד בואי מאמי בואי
זה סתם אנשים בלי חינוך
נכון.מסכימה איתך
אבל אין קשר,זה שהם לא מכבדים זה מכליל את כולם
זו דעתי,אף אחד לא צריך ללכת ערום ברחוב.
אבל אין קשר,זה שהם לא מכבדים זה מכליל את כולם
זו דעתי,אף אחד לא צריך ללכת ערום ברחוב.
כמו שאני אוטרד אם אראה מישהי/מישהו עגומים ברחוב
שואל השאלה:
אז גם אני בלי חינוך? כי אני הולכת עם חזיית ביקיני בתל אביב ?
אז גם אני בלי חינוך? כי אני הולכת עם חזיית ביקיני בתל אביב ?
לא, את בסדר אם זה מה שטוב לך תעשי את זה
פשוט כמו שאמרתי זה לא הנורמה
פשוט כמו שאמרתי זה לא הנורמה
מזל שאת מקבלת את כל הדעות בהכלה והבנה ולא יוצאת על כולם פה
בים זה מקובל ברחוב לא. אפשר לשאול למה עד מחר ואפשר לשאול את זה על הרבה נורמות בחברה אבל זה המצב הקיים וזהו את רוצה תלכי חצי ערומה ברחוב זה לא שנשים לא עושות את זה
בים זה מקובל ברחוב לא. אפשר לשאול למה עד מחר ואפשר לשאול את זה על הרבה נורמות בחברה אבל זה המצב הקיים וזהו את רוצה תלכי חצי ערומה ברחוב זה לא שנשים לא עושות את זה
כן
כי בים לובשים בגדי ים...
שואל השאלה:
אז אני בלי חינוך את אומרת??
אז אני בלי חינוך את אומרת??
שואל השאלה:
לא דיברתי אלייך? דיברתי לשאת על התמונות פרופיל הכחולה
לא דיברתי אלייך? דיברתי לשאת על התמונות פרופיל הכחולה
אחותי את רציני רוצה ללכת עם הלבשה תחתונה ברחוב? ברוב החברות בעולם זה נחשב לא מכבד, חשבתי שכולם יודעים את זה חח
כי בים זה נורמלי ומקובל כנ"ל בדיוק לגבי גברים בים
וברחוב אף אחד לא מעוניין לראות אותך או כל אישה אחרת בביקיני
וברחוב אף אחד לא מעוניין לראות אותך או כל אישה אחרת בביקיני
כן
שואל השאלה:
סבבה, תגידי את זה לפסיכיאטר שהטריד אותי בגיל 11 שהייתי עם פוטר וטרנינג
סבבה, תגידי את זה לפסיכיאטר שהטריד אותי בגיל 11 שהייתי עם פוטר וטרנינג
כי ים מיועד בדיוק בשביל ללבוש ביקיני כדי להיכנס לים בצורה נורמלית, בזמן שברחוב את לא צריכה עכשיו להיכנס לים או מים כלשהם, וזה לא בגלל הנורמה סוציאלית או משהו אני לא לובשת חשוך מסיבה מאוד מובנת ועצוב שמנסים להבדיל בן ים לרחוב כי זה לגמרי שני אזורים שונים עם מטרה שונה לגמרי, כשאני רוצה ללכת ברחוב בציבור ובכללי למקום שהוא לא בריכה או ים,
אני לא מתלבשת חצי ערומה בכוח וזה לא משנה או אכפת בשביל מי, אני לא מתכוונת למשוך תשומת לב שלא צריך בעיקר עוד ברחוב ואני גם לא מתכוונת לא לכבד את עצמי, לא להתלבש בצורה נורמלית ברחוב זה ליטרלי לא לכבד את עצמך קודם כל עזבי את מה שאחרים אומרים (שרובם גם צודקים), אין הגיון בלהשוות ים ורחוב
אני לא מתלבשת חצי ערומה בכוח וזה לא משנה או אכפת בשביל מי, אני לא מתכוונת למשוך תשומת לב שלא צריך בעיקר עוד ברחוב ואני גם לא מתכוונת לא לכבד את עצמי, לא להתלבש בצורה נורמלית ברחוב זה ליטרלי לא לכבד את עצמך קודם כל עזבי את מה שאחרים אומרים (שרובם גם צודקים), אין הגיון בלהשוות ים ורחוב
שואל השאלה:
סבבה, אז אני צריכה לקחת בחשבון שאני הולכת עם טופ של בגד ים ברחוב יטרידו אותי?
סבבה, אז אני צריכה לקחת בחשבון שאני הולכת עם טופ של בגד ים ברחוב יטרידו אותי?
כמו שלי יעירו עם ברחוב אני אלך בלי חולצה ובים אני אלך בלי חולצה לא יעירו לי
כי יש נורמות וציפיות מהחברה
כי יש נורמות וציפיות מהחברה
רוצה ללכת ככה? לכי
אם אין לך כבוד עצמי והתחשבות בסביבה זה כבר בעיה שלך
אבל הסביבה לא צריכה לסבול מאנשים שהחליטו להסתובב בעירום כמעט מלא
אם אין לך כבוד עצמי והתחשבות בסביבה זה כבר בעיה שלך
אבל הסביבה לא צריכה לסבול מאנשים שהחליטו להסתובב בעירום כמעט מלא
שואל השאלה:
לא יעירו לך ואתה יודע את זה
לא יעירו לך ואתה יודע את זה
^^^^^^^^אז הפסיכיאטר הזה הוא פשוט בן אדם חולה נפש זה עדיין לא אומר שאת צריכה להוריד מעצמך וזאת עוד הוכחה שלא צריך בכוח ללבוש בכוונה חשוף ברחוב בעיקר שתת לא רוצה למשוך תשומת לב מאנשים שאת לא רוצה נכון? ואני מצטערת שעברת את זה, אני אומרת את כל זה בתור מישהי שהתעללו בה
שואל השאלה:
אז את אומרת שאני לובשת בכוונה חשוך ואני צריכה צומת לב?????
אז את אומרת שאני לובשת בכוונה חשוך ואני צריכה צומת לב?????
חיים אם תלכי עם ביקיני באמצע הרחוב ברור שיטרידו אותך אומנם זה מפגר ומזעזע אבל מה את מצפה זה לא תבואי ותגידי הלכת עם חולצת בטן פיזית כל הגוף שלך בחוץ כאילו מה את רוצה
^^^^אני יכולה להגיד לך שראיתי אנשים הולכים בלי חולצה והיו מאירים להם ולגיטימי כי זה לא מכבד קודם כל אישית וגם סביבתית
5^כן יעירו לי ואני דיי בטוח בזה
^^^^זהו בדיוק ככל שבן אדם משדר את עצמו בצורה יותר סנסיטיבית ככה השידור הלא טוב מהסביבה תהיה יותר משפיע
את חוזרת לנושא של הטרדות מיניות. כפי שכתבתי כבר למעלה, אני לא חושבת שאיך הקורבן לבוש/ה מצדיק אלימות מינית, אבל צורת הניסוח שלך והעובדה שאת הולכת כמעט ערומה מעידים לי על כך שאת זולה
^^^^^^^^לא בהכרח תשומת לב אבל זה פשוט סגנון של הגישה ש-95% מהאוכלוסייה לא נמצאת בה ואפשר להבין למה, אני יצאתי מהגישה הזאת כי הבנתי שאני יפה מאוד גם כשאני מתלבשת רגיל (לא שמלה או חצאית) ואני לא צריכה לחשוף את עצמי בשביל לאהוב את עצמי
שואל השאלה:
סבבה אני לא אלך עם ביקיני ברחוב, בברזיל זה סבבה אגב ואף אחד לא הטריד אותי. כנראה זה רק גברי ישראל
סבבה אני לא אלך עם ביקיני ברחוב, בברזיל זה סבבה אגב ואף אחד לא הטריד אותי. כנראה זה רק גברי ישראל
על אחד את יכולה לקבל דו"ח ועל השני לא
תצטרכי לשאול את המשטרה שיגיעו על מעשה מגונה בפומבי למה הם נתנו לך אזהרה או דו"ח או מעצר אפילו
תצטרכי לשאול את המשטרה שיגיעו על מעשה מגונה בפומבי למה הם נתנו לך אזהרה או דו"ח או מעצר אפילו
אז לכי תעברי לגור בברזיל ותסתובבי ערומה ברחוב מה את רוצה
^^^למה גבר זה סבבה שילך בלי חולצה ובתחתונים לדעתך ברחוב? לא להמציא שטויות וסטיגמות על גברים בישראל
אנונימי
אין באמת סיבה אבל גם אין סיבה שלא, זה פשוט ככה.
שואל השאלה:
אני רוצה ללכת ברחוב בלי שיטרידו אותי, בקשה לגיטימית??? גם כשאני עם אוף קצת חשוך מטרידים אותי, עזבי בגד ים
אני רוצה ללכת ברחוב בלי שיטרידו אותי, בקשה לגיטימית??? גם כשאני עם אוף קצת חשוך מטרידים אותי, עזבי בגד ים
לכי עם ביקיני אף אחד לא מונע ממך
רק תזכרי שאת שווה יותר מציץ בחוץ
רק תזכרי שאת שווה יותר מציץ בחוץ
^^^^^^^זה שזאת נורמה בברזיל לא אומר שמה שקורה שמה זה מוצדק ותפסיקי להכליל גברים בנושא הזה מה הקשר, אם את רוצה להעבור לברזיל בשביל נורמה כזאת לכי לשמה
שואל השאלה:
כי זה רק גברים מה אני אעשה, אגב אני שווה גם עם פיג'מה, זה לא שאני לא בטוחה וחושבת שאהיה שווה רק עם ציץ בחוץ
כי זה רק גברים מה אני אעשה, אגב אני שווה גם עם פיג'מה, זה לא שאני לא בטוחה וחושבת שאהיה שווה רק עם ציץ בחוץ
וואלה אפילו לא פה להגיד למה , תעשי מה שבא לך רק תדעי שיש אנשים שלא נעים להם ויבוא יום ותביני , יום נעים-
שואל השאלה:
יודעים מה, אקח בחשבון שיטרידו אותי. תודה על השיח הנעים.
יודעים מה, אקח בחשבון שיטרידו אותי. תודה על השיח הנעים.
בהצלחה לך כל טוב
יש כאילו שיגידו שגם בים זה לא..
^^^^^^סבבה אני אומרת לך בתור מישהי שהתעללו בה שכשהתחלתי להתלבש בצורה שלא מנסה לשדר את הסביבה (שאני לא צריכה) ככה היו פחות מקרים של אנשים שהיו מגיעים ומנסים להטריד אותי ואת עדיין צריכה לזכור שגברים מאוד ספציפיים (שהם אפילו לא רבע מאוכלוסייה) שעושים מעשים כאלו יכולים להיות בכל מקום ולנו בנות כן זה קשה להתמודד עם זה אבל חשוב לזכור שאנחנו לא האלו שיכולות לשנות את זה וגברים נורמלים לא אשמים בזה שיש אנשים רעים שעושים רע לבנות אז אנחנו צריכות לפחות בצורה מינימלית להקטין סיכויים לפגיעות וגם לשנות את הסביבה כדי שיהיה לנו יותר טוב בחיים, אה וגם ללמוד קרב מגע
ברה
למה שתסתובבי ערומה ברחוב? אם את רוצה שיראו אוצך ערומה לכי תעשי אונליפאנס
מסכנים הילדים שיעברו ברחוב ויחטפו טראומה לכל החיים
וזה לא לחשוף קצת עור
זה להסתיר קצת עור. וזהו.
ואל תאשימי את הבנים של ישראל, תראי איזה חמודים. אם את תסתובבי עם חוטיני וחזייה ברחוב הם יסתכלו רק על האזורים המכוסים, לא על החשופים
למה שתסתובבי ערומה ברחוב? אם את רוצה שיראו אוצך ערומה לכי תעשי אונליפאנס
מסכנים הילדים שיעברו ברחוב ויחטפו טראומה לכל החיים
וזה לא לחשוף קצת עור
זה להסתיר קצת עור. וזהו.
ואל תאשימי את הבנים של ישראל, תראי איזה חמודים. אם את תסתובבי עם חוטיני וחזייה ברחוב הם יסתכלו רק על האזורים המכוסים, לא על החשופים
שואל השאלה:
סבבה, מתי אמרתי שאלך ערןמה ברחוב?
סבבה, מתי אמרתי שאלך ערןמה ברחוב?
למה בתור גבר זה מקובל שאני אסתובב בים בלי חולצה וברחוב זה לא מקובל? כי זה מה שמקובל, ככה מקובל (מבחינתי שניהם צריכים להיות לא מקובלים)
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה, השיח נגמר מבחינתי אם אתם רוצים תשוחחו אתם פה.
אקח בחשבון שיטרידו אותי וזהו. אה ואעבור גם לברזיל
סבבה, השיח נגמר מבחינתי אם אתם רוצים תשוחחו אתם פה.
אקח בחשבון שיטרידו אותי וזהו. אה ואעבור גם לברזיל
חוטיני וחזייה זה בייסיקלי ערומה
שואל השאלה:
סבבה, אני הולכת ברחוב בייסיקלי ערומה. מגיע לי שיטרידו אותי ואני לא מכבדת גברים ואני זולה ומגעילה.
סבבה, אני הולכת ברחוב בייסיקלי ערומה. מגיע לי שיטרידו אותי ואני לא מכבדת גברים ואני זולה ומגעילה.
שואל השאלה:
למה אין פלא??? כי אני זולה? כי אני בטוחה בעצמי ורוצה ללכת איך שבאלי?? למה אין פלא???
למה אין פלא??? כי אני זולה? כי אני בטוחה בעצמי ורוצה ללכת איך שבאלי?? למה אין פלא???
כן בעיקרון^^^
שואל השאלה:
אוקיי, תודה על האיחול נקבה נחמדה.
אוקיי, תודה על האיחול נקבה נחמדה.
מה את רוצה, את מסתובבת עם הלבשה תחתונה ברחוב
מה ציפית, שלא ישלחו ידיים?
מה ציפית, שלא ישלחו ידיים?
מי איחל? אני הסכמתי עם מה שאמרת
אחותי זה לא שזה בסדר שהם שולחים ידיים
ממש ממש ממש לא
אבל אם הם רואים שלא אכפת לך להסתובב ערומה ברחוב
הם יסיקו שלא יהיה לך אכפת אם יגעו בך.
לא מאחלת לך בחיים שיעשו לך דבר כזה חס וחלילה
רק מסבירה לך מה יכול לקרות וזה לא כדאי.
ונתת בשאלה השניה דוגמא על אנשים שעוברים את הכביש ונדרסים והאם הם אשמים- אז לא,הם לא אשמים
אבל זה היה יכול להמנע אם היו מסתכלים לכל הכיוונים לראות שלא מגיע שום רכב
יש כזה דבר שנקרא אחריות אישית.
שבת שלום!
ממש ממש ממש לא
אבל אם הם רואים שלא אכפת לך להסתובב ערומה ברחוב
הם יסיקו שלא יהיה לך אכפת אם יגעו בך.
לא מאחלת לך בחיים שיעשו לך דבר כזה חס וחלילה
רק מסבירה לך מה יכול לקרות וזה לא כדאי.
ונתת בשאלה השניה דוגמא על אנשים שעוברים את הכביש ונדרסים והאם הם אשמים- אז לא,הם לא אשמים
אבל זה היה יכול להמנע אם היו מסתכלים לכל הכיוונים לראות שלא מגיע שום רכב
יש כזה דבר שנקרא אחריות אישית.
שבת שלום!
העניין של מגע זה ברור לא מקובל, העניין של מה הבעיה להסתובב חצי עירומה ברחוב זה כי יש קוד לבוש מקובל, בים זה בגד ים שיכול להיות חשוף, ברחוב זה בגדים לא חשופים מדי ובממשלה זה חליפות ומי שלא מוכן לקבל את הקוד לבוש הזה שיתמודד עם זה לבד ולא ינסה לשנות את כול העולם
אם מישהו יוצא עם תחתונים מהבית שלו אני עובר למעבר השני ברחוב אין סיכוי שאני ליד בן אדם כזה ולא משנה אם בן או בת זה פשוט מטריד אותי חדמש
בים /בבריכה זה בסדר, פחות מטריד לאור העובדה שככה (חלק) מהבגדי ים נראים, וגם פחות גורם לי להיות מוטרד כי אני פשוט לא מסתכל על אנשים כ"כ כשזה בקונטקסט של ים/בריכה
אבל כן אם מישהו ברחוב יהיה עם תחתונים חדמש המוח שלי ישר ייראה את זה אז פחות כיף
בים /בבריכה זה בסדר, פחות מטריד לאור העובדה שככה (חלק) מהבגדי ים נראים, וגם פחות גורם לי להיות מוטרד כי אני פשוט לא מסתכל על אנשים כ"כ כשזה בקונטקסט של ים/בריכה
אבל כן אם מישהו ברחוב יהיה עם תחתונים חדמש המוח שלי ישר ייראה את זה אז פחות כיף
^לשלוח ידיים זה לא מקובל בשום מצב ואסור לנרמל את זה, אני דיברתי על מבטים וכאלה
שאלה מאוד טובה. את צודקת במאה אחוז במה שאת אומרת
כי בים זה מה שמקובל והגיוני ללבוש, ברחוב זה סתם מיותר ולא מכבד
לכול מי שחושב שזה אמור להיות הגיוני למה שלא מסתובב בעירום מלא? מה הבעיה? איפה עובר הגבול בין בעייתי ללא בעייתי?
אנונימי
נורמה חברתית, זה מרגיש די ברור אבל בכל זאת אסביר
בים את נכנסת למים הרי ובני אדם הבינו שלבוש בגד ים מלא הוא לא אפקטיבי
ומצאו את זה יותר אפקטיבי לשחות עם פחות פיסות בד על הגוף (בגלל החום ובגלל כובד המשקל של בגדים בשחייה במים)
ברגע שהבינו את זה עשו לגיטמציה ללבוש שיותר נוח ואפקטיבי למקומות כמו ים, גם כאשר אותו לבוש בדיוק לא מקובל במרחבים עירונים זה התקבע בדעת הקהל העולמי כמשהו תקין בים בגלל האפקטיביות שלו בים, אבל כשאותו לבוש חסר תועלת במקום עירוני וחזר יתרונות משמעותיים אז עושים לזה דה לגיטמציה
בים את נכנסת למים הרי ובני אדם הבינו שלבוש בגד ים מלא הוא לא אפקטיבי
ומצאו את זה יותר אפקטיבי לשחות עם פחות פיסות בד על הגוף (בגלל החום ובגלל כובד המשקל של בגדים בשחייה במים)
ברגע שהבינו את זה עשו לגיטמציה ללבוש שיותר נוח ואפקטיבי למקומות כמו ים, גם כאשר אותו לבוש בדיוק לא מקובל במרחבים עירונים זה התקבע בדעת הקהל העולמי כמשהו תקין בים בגלל האפקטיביות שלו בים, אבל כשאותו לבוש חסר תועלת במקום עירוני וחזר יתרונות משמעותיים אז עושים לזה דה לגיטמציה
זה כמו שאני אגיד , אם במקלחת לאנשים אין בעיה שאני בלי בגדים למה ברחוב יעירו לי?
למה את מצפה?
ברור שמי שמטריד נשים כי הן לובשות חשוף הוא האשם והחולה נפש ולא הן, אבל זה לא מצדיק להתלבש בצורה לא הגיונית ולא מכבדת ברחוב.
למה את מצפה?
ברור שמי שמטריד נשים כי הן לובשות חשוף הוא האשם והחולה נפש ולא הן, אבל זה לא מצדיק להתלבש בצורה לא הגיונית ולא מכבדת ברחוב.
אנונימית
נראה שאת ממש מחפשת לפתוח ריב
מה הקשר לכבד את מי שלא מתגייסים?
גם אני לא הייתי רוצה לראות אנשים הולכים חצי ערומים ברחוב ואני לא חרדיה
זה לכבד את הסביבה שלך ואת עצמך
לי ספציפית לא כזה אכפת אני לא מדברת על איך אנשים מתלבשים שכל אחד יתלבש איך שהוא רוצה , אבל לדעתי זה לא מכבד ללכת ממש חשוף ברחוב
בסוף זאת בחירה שלך ואף אחד לא יכול באמת להגיד לך איך להתלבש...
בכל זאת כדאי לנסות לכבד, אפילו קצת
מה הקשר לכבד את מי שלא מתגייסים?
גם אני לא הייתי רוצה לראות אנשים הולכים חצי ערומים ברחוב ואני לא חרדיה
זה לכבד את הסביבה שלך ואת עצמך
לי ספציפית לא כזה אכפת אני לא מדברת על איך אנשים מתלבשים שכל אחד יתלבש איך שהוא רוצה , אבל לדעתי זה לא מכבד ללכת ממש חשוף ברחוב
בסוף זאת בחירה שלך ואף אחד לא יכול באמת להגיד לך איך להתלבש...
בכל זאת כדאי לנסות לכבד, אפילו קצת
אני אגיד שכל מי שהתווכח איתך פשוט מושפע מאותם נורמות שגידלו אותו להאמין בהן בגיל קטן וזה נכון בכללי לרוב האנושות בכלל
הסיבה שהם מתווכחים איתך בכעס זה בעיקר כי הם מבינים שאין באמת סיבה הגיונית להאמין בזה שזה אמור להיות ככה
אז אל תתרגשי מזה שמבקרים אותך
ובנימה זאת אגיד, תסתובבי איך שבאלך אבל תהיי מודעת להשלכוך החברתיות לא הגיוניות ככל שיהיו אין דרך לשנות אותן דרך יוזמה של בן אדם אחד
הסיבה שהם מתווכחים איתך בכעס זה בעיקר כי הם מבינים שאין באמת סיבה הגיונית להאמין בזה שזה אמור להיות ככה
אז אל תתרגשי מזה שמבקרים אותך
ובנימה זאת אגיד, תסתובבי איך שבאלך אבל תהיי מודעת להשלכוך החברתיות לא הגיוניות ככל שיהיו אין דרך לשנות אותן דרך יוזמה של בן אדם אחד
כי ברחוב פחות מקובל ללכת חושפני, כי יש אנשים מבוגרים או כאלה שקשה להם מבחינה דתית להסתכל ככה על נשים.. קיצר, עניין של כבוד בעיקר.
חורה לי יותר כל הקטע שאנשים פה עושים פלוס לתגובה שאומרת שגם בים חבל ללכת עם...מה, עם בגד ים? חוטיני וביקיני בסופו של יום לא כאלה שונים, זה מינימום לכסות וזה עם טיפה יותר, מה כבר ההבדל? זה נטו נקודה של מה שנוח למישהי. בגדול, גברים הולכים חשוף פי אלף מבחינת לכסות רק את החלק התחתון שלהם, אז פשוט חבל לי על הצביעות שלנו כחברה.
יכולה לומר שלרוב מי שנגד ללכת חשוף ב*ים*(דבר הזוי בעיני בהתחשב בזה שגברים היום הולכים לריצה עם מכנס באורך קצר יותר מבוקסר ובלי חולצה) או הושפע/ה מהדת, או מחוסר ביטחון עצמי - וחבל להרוס לאחרים את הנוחות שלהם במקום שלגיטימי לגמרי ללבוש מעט בגלל שאתה חסר ביטחון או כופה את האמונה שלך על אחרים.
חורה לי יותר כל הקטע שאנשים פה עושים פלוס לתגובה שאומרת שגם בים חבל ללכת עם...מה, עם בגד ים? חוטיני וביקיני בסופו של יום לא כאלה שונים, זה מינימום לכסות וזה עם טיפה יותר, מה כבר ההבדל? זה נטו נקודה של מה שנוח למישהי. בגדול, גברים הולכים חשוף פי אלף מבחינת לכסות רק את החלק התחתון שלהם, אז פשוט חבל לי על הצביעות שלנו כחברה.
יכולה לומר שלרוב מי שנגד ללכת חשוף ב*ים*(דבר הזוי בעיני בהתחשב בזה שגברים היום הולכים לריצה עם מכנס באורך קצר יותר מבוקסר ובלי חולצה) או הושפע/ה מהדת, או מחוסר ביטחון עצמי - וחבל להרוס לאחרים את הנוחות שלהם במקום שלגיטימי לגמרי ללבוש מעט בגלל שאתה חסר ביטחון או כופה את האמונה שלך על אחרים.
מי נגד זה? דווקא אנחנו בעד שבנות ילכו עירומות לגמרי
onlyfans בחינם לכל החיים מי יגיד לא?
בגרמניה מותר לנשים להיות חשופות חזה בלי שום חזייה אפילו בבריכה שהיא מקום ציבורי
onlyfans בחינם לכל החיים מי יגיד לא?
בגרמניה מותר לנשים להיות חשופות חזה בלי שום חזייה אפילו בבריכה שהיא מקום ציבורי
אנונימי
תגדירי חשוף
איך אץ מתלבשת ברחוב שאנשים מעירים לך לא הבנתי
איך אץ מתלבשת ברחוב שאנשים מעירים לך לא הבנתי
^^לא חושב שזה לגיטימי שגברים יסתובבו בלי חולצה
אנונימי
כי בים זה מים ושיזוף אז נהוג
ברחוב לא, אין באמת סיבה שתלכי בלבוש מינימלי אז זה לא מתאים
ברחוב לא, אין באמת סיבה שתלכי בלבוש מינימלי אז זה לא מתאים
שנאמני סטיפס מוחקים לי ככה תשובות חבל דווקא הבאתי לה אחלה של תשובה
אני מסכים שאין הבדל.
לכן לא מובן לי למה אנשים מתירים לעצמם לצלם בנות בבריכה
לכן לא מובן לי למה אנשים מתירים לעצמם לצלם בנות בבריכה
אנונימי
אני תומך בך תלכי איך שבאלך
^^^^אפילו אם הם מחקו את זה מסיבה לא מוצדקת את נהדרת חיים שלי, הבאת תשובה מדויקת
תפסיקי להיות מרדנית ולשאול שאלות דפוקות
כאלה
כי בים זה די ייעודי להיות בלבוש כזה וברחוב לא
לאן נגיע כבר בדור הזה
למרות שיש מקומות בחול שהם מסתובבות ככה בחוץ אז אני גם לא בשוק
כאלה
כי בים זה די ייעודי להיות בלבוש כזה וברחוב לא
לאן נגיע כבר בדור הזה
למרות שיש מקומות בחול שהם מסתובבות ככה בחוץ אז אני גם לא בשוק
אנונימי
זה כמו ללכת לראיון עבודה עם ביקיני.
או ללכת עם חליפה לחוץ הים.
ברור שזה משנה, כי לכל מקום יש מה שנחשב ראוי להתלבש בו.
או ללכת עם חליפה לחוץ הים.
ברור שזה משנה, כי לכל מקום יש מה שנחשב ראוי להתלבש בו.
מה זה השאלות האלו...
כמו שמלא אנשים כבר אמרו כי בים זה מקובל ונורמלי וברחוב לא
זה תשובה פשוטה מאוד
כמו שמלא אנשים כבר אמרו כי בים זה מקובל ונורמלי וברחוב לא
זה תשובה פשוטה מאוד
אנונימי
.
אנונימי
את שואלת שאלה תלמדי לקבל תשובה.את מעייפת ברמות
קודם תורידי לברבי את הטלית והתפילין ותעשי מה שבא לך(והתיאור של איך שאת רוצה ללכת זה נחשב ערומה אגב)
אנונימי
בכללי אין הבדל זה איזשהם נורמות חברתיות שנכנסו לנו שבים זה יותר מקובל אז ברחוב מסתכלים על זה יותר מוזר
דרך אגב יש מקומות שזה לא ככה יש איזורים בתל אביב לדוגמה שאת יכולה להסתובב בייסיקלי כמו בים ואנשים לא ממש שמים לב
דרך אגב יש מקומות שזה לא ככה יש איזורים בתל אביב לדוגמה שאת יכולה להסתובב בייסיקלי כמו בים ואנשים לא ממש שמים לב
אנונימי