4 תשובות
שואל השאלה:
דיברתי איתה על זה והיא ענתה לי "תתמודדי זאת אני" וזה היה כזה אם האימוג'י המפגר הזה של הנשיקה זה כזה ילדותי אני לא יכולה ..
דיברתי איתה על זה והיא ענתה לי "תתמודדי זאת אני" וזה היה כזה אם האימוג'י המפגר הזה של הנשיקה זה כזה ילדותי אני לא יכולה ..
שואל השאלה:
אני לא מבינה למה זה כזה מציק לי כנראה טראומה מהילדות ..
אני לא מבינה למה זה כזה מציק לי כנראה טראומה מהילדות ..
לדעתי תדברי עם חברה שלך. ואני לא מבינה למה לא לדבר בשקט , מה הבעיה לכבד
חושבים שהם צודקים
רוצים שיקשיבו להם
רוצים שיקשיבו להם
אנונימית
באותו הנושא: