התחברות
הרשמה
עשיתי חור באוזן לפני כמה ימים וזה עדיין כואב רצח מה לעשות?
אני שמה סינטומצין
1 במאי 2025, 02:41
עגילים
אוזניים
עגיל באוזן
2 תשובות
מים עם מלח
S
Sigmagirl
שימי קרח ואלוורה
e
e.n)
באותו הנושא:
עשיתי עגיל שלישי באוזן לפני חודש והוא עדיין כואב
יש לי הליקס באוזן ולפני כמה ימים עשיתי אחד מתחתיו אבל העגילים הם לא
הגיוני שאם עשיתי עגיל לפני יום וחצי(זה העגיל ה3 באוזן הזאת) האוזן עוד עדיין אדומה?
אתמול עשיתי עגיל באוזן לפני יומיים ועכשיו הוא ממש כואב לי
עשיתי עגיל שני לפני 5 ימים וכאילו עדיין כואב לי האיזור מסביב לאוזן זה תקין?
לפני יומיים עשיתי עגיל חמישי באוזן הגיוני שזה עדיין נפוח וכואב?
עשיתי עגיל באוזן לפני שבוע בדיוק, זה בסדר שהייתי בים היום?
עשיתי עגיל באוזן לפני כמה ימים ואני הורדתי ללילה, החור יסתם עד מחר בבוקר?
עשיתי עגיל שני באוזן לפני יומים וזה אדום סגול ונפוח מה לעשות?????
עשיתי עגיל לפני יומים באוזן הוצאתי אוצו עכשיו והכנסתי בלי שום בעיה וכאב הוא החלים??
עשיתי עגיל באוזן לפני שלושה ימים והאוזן שלי נפוחה וכואבת מה לעשות?