6 תשובות
כנראה שאני לא יצא
ביטלו הכל לאן תצאי
אני היום עסוקה בפינוי מהבית שלי :)
אנונימית
שואל השאלה:
קרב שלג בחוץ או משהו
קרב שלג בחוץ או משהו
אנונימית
אני יוצאת כאילו אין אצלי את השריפות והכל ולקראת הערב גם יתקרר אז יהיה סבבה
ביטלו לנו וגם אם היה לא הייתי יוצאת
באותו הנושא: