16 תשובות
בוטל, בכל הארץ התבטלו ההופעות
כנראה שהתבטל
תבדקי בחדשות
ביטלו בפתח תקווה כבר בשעה 3
בכל הארץ ביטלו
ישלחו כנראה עוד מעט הודעה
מבטלים הכל
פתח תקווה לא קיימת.
שואל השאלה:
בוטל ברוב הארץ לא בכוכל הארץ לכן שאלתי
אנונימית
בוטל בכל הארץ
^^^ מה שתגיד
וכן לא היה בפתח תקווה כלום https://ibb.co/wnv1853c
הנה זה האתר של העירייה
זה בצחוק את יודעת
אנונימית
^את.מדברת.אלי
כן
אנונימית
^אז תקשיבי
קודם כל יש אנשים שבאמת אומרים את זה בצחוק
אבל יש כאלה מטומטמים שחושבים באמת שאין
כאילו בתוך תוכם בטוחה שיודעים שיש אבל פשוט יש להם מידי הרבה אגו וקשה להם להגיד שיש כשכולם אומרים שאין

את יודעת שבחורה בת 21 התווכחה איתי ממש אבל
כאילו לא משנה שהרגשתי בגנון
אבל היא במשך כמה שעות שאלה אותי איפה גרה אמרתי לה והיא פשוט עושה לי כזה מה? לא שמעתי? איפה? ואז שוב אמרתי חשבתי באמת לא שמעה ושוב את אותו משחק ואז אין כזאת עיר והתחילה לרדת עלי הייתה ניראת רצינית
אני פשוט לכאלה אנשים לא מתייחסת מבחינתי הם חסרי שכל בנאדם בוגר לא יגיד דבר כזה
פוגע? זה לא פוגע
אבל היו תקופות שזה היה ממש מעצבן אותי ומפריע לי כי אנשים פשוט לא עזבו אותי עם שאלות של ילדים בני 3
"כמו שכחת איפה את גרה" כאילו שרוטים לגמריי אין לי מה להגיד
העיר שלי פאקינג בתוך המרכז עיר מוכרת מאד
ומי שלא טוב לו עם העיר שלי סבבה לא חייב לאהוב שירד עליה כמה שרוצה אם טוב לו טוב גם לי מה אני אגיד
אני לא מבינה למה את לוקחת את זה אישית
חבל שזה בכלל מזיז לך
זאת בדיחה וכנראה כשאת מנסה להוכיח שהעיר קיימת אנשים עושים בכוונה.
כן זה ילדותי מאוד בגיל 21 להתנהג ככה אבל זה טרנד וכשמדובר בטיקטוק או טרנד אני לא מצפה ליותר מדי אייקיו
אנונימית
שוב פעם
לא אמרתי שאני לוקחת אישית
לא קראת כניראה הכל.
להפך זה לא מעניין אותי בכלל
כל עוד אני יודעת שזה שקר ולא אמת
למה זה אמור לעניין אותי?
אמרתי ורשמתי שפעם זה עצבן אותי
פעם זה אומר כשהייתי קטנה
ולא
בחיים לא ניסיתי להוכיח לאף אחד שהעיר שלי קיימת.
אני לא בנאדם כזה.
לא מעניין אותי גם
יש לי דברים הרבה יותר מעניינים בחיים מבטיחה לך