5 תשובות
כשהתחלתי לעבוד זה קרה גם לי, עבדתי חודש וחזרתי בהתחלה עם רגליים שורפות ופשוט התפרקתי על המיטה, אחרי כמה זמן כבר מתרגלים אבל גם אחרי חודש היה לי קשה.
אני חושבת שזה כי אתה לא רגיל לתזוזה..
אתה תתרגל לזה
אתה אולי פשוט לא רגיל לעבוד אתה תתרגל אבל עדיין שים לב שזה לא מוגזם מידי שלא יגרום לך נזק
תתרגל לזה
אני התרגלתי לזה אחרי שבוע אם לא יותר