9 תשובות
שואל השאלה:
מה קשה בדיוק לאכול דברים בלי הרבה קלוריות עם נפח?
אנונימית
עובדתית
בתור מישהי שירדה במשקל זה מאוד קשה אבל אני גם לא משווה כי בעיניי אדם שמתמודד עם כל אחד מהשניים יהיה לו קשה ברמות
אנונימית
שואל השאלה:
לאכול יותר עד שמגיעים למצב שאת נגעלת מכל אוכל אפשרי ואת מתחילה להקיא את כל מה שאכלת
אנונימית
כל אחד ומה שיותר קשה לו
לא ככה המטרה להשמין. יש דרכים אחרות את פשוט צריכה דיאטנית או מישהו שיהיה איתך בזה כי לדחוף אוכל לא יעזור
תנסי לקחת דברים עם יותר קלוריות לצלחת שלך לאט לאט
אנונימית
^ומה הבעיה בדיוק פשוט לאכול דברים עם יותר קלוריות בנפח?
אנונימי
כשאת יורדת במשקל את צריכה להתאמץ, להוריד מהקלוריות שלך, להתאמן, ולשים לב לכל מה שאת אוכלת
לעלות במשקל את צריכה לאכול יותר
אז נגיד את אוכלת שוקולד פרה שיש בו 560 קלוריות ואת מנסה לעלות במשקל ועוד כל האוכל שאכלתי יכול להגיע ל1600 קלוריות
נגיד מישהי שמנסה לרדת במשקל תאכל שוקולד פרה ישאר לה רק 700 קלוריות לכל היום והיא תצטרך לצמצם את עצמה למרות שהיא עדיין רעבה והשוקולד הזה לא מספיק לה
אז את מבינה?
נגיד בשבילי השוקולד הזה "ארוחה" בגלל הקלוריות וזה בסופו של דבר בכלל לא משביע אבל אני לא יכולה להוסיף עוד משהו כי אני צריכה להשאר בגרעון
ואת יכולה להמשיך לאכול ולהוסיף עוד משהו ולאט לאט הקיבה גודלת ומתרגלת לגודל ולכמות
בשני המקרים קשה ואין מה לעשות אבל מחוויה אישית שלי, בתור אחת שהייתה בשני הצדדים להרזות יותר עבודה לדעתי
אנונימית
^לאכול כל כך קצת עד שכואבת לך הבטן מרעב?
ואל תאמרי - אפשר לעשות תהליך עם תזונאי
כי את זה אפשר בדיוק לומר גם על אלה שרוצים לעלות במשקל
אנונימי