8 תשובות
בכנות- לא כל כך.
אין בו שום פרט מיני?
מבינה, אני לא קוראת סמאט בכלל ואני מרגישה די לבד בזה, אולי תנסה לפרסם אותו גם בחול?
לא כולם קוראים רק סמאט ורומנטי, זה פשוט הז'אנרים הכי נפוצים בטיקטוק ואינסטגרם, באיזה ז'אנר הספר שאת מתכוונת להוציא? נראה לי אולי ספרים שמבוססים על סיפור אמיתי לא מאוד מתפרסמים אבל זה תלוי גם בעלילה ובכתיבה כמובן
היי אנשים.
תזכרו מבין ה15 ספרים האחרונים שקראתם, בכמה מתוכם לא היה שום אובייקט או סצנה מינית.
אם אתם מעל גיל 18, לא נראה לי שקראתם ספר אחד כזה.
לשואל השאלה, אם אתה כותב לילדים, אז בטח שזה יעבוד, אם אתה כותב למבוגרים, תבדוק בעצמך איזה ספרים אתה מכיר שהם בכלל בלי מין, וכמה אתה מכיר עם מין.
בהצלחה
זה יכול לעבוד
לא יודעת מה איתך אני קוראת המון ספרי עיון,מתח ורומנטיקה יחסית נקיה
שואל השאלה:
כמובן שיש רומנטיקה בין דמויות אבל אין סמאטים אני לא עכשיו מתחילה לתאר איך הם עושים ס*ס יש זוגות יש דרמה זה סיפור מעניין סך הכל
^אני יודע מה איתי.
אני גם קורא מלא ספרי מתח, ובכולם חש מיניות, בין אם הרבה ובין אם קצת.
וספרי עיון לא קשורים לדיון פה