3 תשובות
תרגול, תרגול, ועוד פעם תרגול
אין ממה לברוח, באמת, פשוט לשבת כל יום, ולהעביר אקורדים, גם עם בארה
תתחילי עם אקורדים בסיסיים ותתאמני עליהם לאט, אחרי זה תוכלי להגביר את הקצב בהדרגה. גם לשמוע שירים שאת אוהבת ולעקוב אחריהם עוזר ממש
מה שהכי עזר לי זה שלמדתי קודם כל על קלאסית ואז היה לי בסיס גם לאקוסטית וגם לחשמלית. אם את יודעת קלאסית אז אין סיבה שלא תצליחי חשמלית