6 תשובות
מחסור בברזל בדם, את יכולה לקרוא על התסמינים יותר בהרחבה בגוגל
לכי לרופא
א הוא לא יכול לאבחן אותך, אם את רואה תסמינים לכי לבדוק
ב מחסור בברזל
חוסר בברזל. אין לך אנמיה עד שאת לא עושה בדיקת דם ומקבלת אישור רפואי שיש לך אנמיה. אל תתייעצי עם בוטים לגבי דברים רפואיים
Dun
למה שלא תלחי לצאט גיפיטי עם השאלה הזאת אם את כל כך מבתמכת עליו?
אנונימי
עם כמה שהצאט חכם לכי לרופא
ואני בטוחה שהוא לא איבחן אותך, הוא לא אמור