6 תשובות
מחסור בברזל בדם, את יכולה לקרוא על התסמינים יותר בהרחבה בגוגל
לכי לרופא
א הוא לא יכול לאבחן אותך, אם את רואה תסמינים לכי לבדוק
ב מחסור בברזל
ב מחסור בברזל
חוסר בברזל. אין לך אנמיה עד שאת לא עושה בדיקת דם ומקבלת אישור רפואי שיש לך אנמיה. אל תתייעצי עם בוטים לגבי דברים רפואיים
למה שלא תלחי לצאט גיפיטי עם השאלה הזאת אם את כל כך מבתמכת עליו?
אנונימי
עם כמה שהצאט חכם לכי לרופא
ואני בטוחה שהוא לא איבחן אותך, הוא לא אמור
ואני בטוחה שהוא לא איבחן אותך, הוא לא אמור
באותו הנושא: