29 תשובות
מגע מחבר בין אם רוצים ובין אם לא ואם הקשר ואהבה והרצון להיות מישהו מתבסס על סמך מגע זה פחוצ יחזיק לטווח הארוך, זה באמת מעוור כי באיזשהו מקום יש את המקום של לרצות ולהרגיש עוד גם אם זה רק להחזיק את היד או נגיעה קלה
שואל השאלה:
אז למה זה נחשב שוחד רק לפני חתונה? גם אחרי חתונה זה יכול להיות שוחד
אז למה זה נחשב שוחד רק לפני חתונה? גם אחרי חתונה זה יכול להיות שוחד
גם אחרי החתונה צריך שהקשר יתבסס גם על נפש. לא רק על גוף.
וביהדות יש זמנים קבועים שבני הזוג לא נוגעים, שומרים נידה. ואז צריך יותר יצירתיות כדי לתחזק את האהבה
וביהדות יש זמנים קבועים שבני הזוג לא נוגעים, שומרים נידה. ואז צריך יותר יצירתיות כדי לתחזק את האהבה
שואל השאלה:
דבר ראשון אני מעריכה את כל התשובות שתתנו חשוב לי לציין
אני אשמח לשמוע כל דעה גם אם היא נגד הדעה שלי. אני פתוחה .
דבר ראשון אני מעריכה את כל התשובות שתתנו חשוב לי לציין
אני אשמח לשמוע כל דעה גם אם היא נגד הדעה שלי. אני פתוחה .
שואל השאלה:
נכון אבל אז למה אי אפשר לפני החתונה לגעת ולשמור נידה?
נכון אבל אז למה אי אפשר לפני החתונה לגעת ולשמור נידה?
אפשר לאהוב מישהי לפני חתונה. אולי לא אהבה שמחזיקה לתווך הארוך, אבל אפשר
עדיף לבסס את הקשר ואהבה על סמך קשר והיכרות עם הבן אדם מתוך שכליות ולא מעורבות יתרה של הרגש, יוצר קשה להבחין האם זה נכון ולמה. נידה נועדה לתחזק את הקשר לטווח הארוך בנוסף למטרות שלה, היא נועדה לתחזק דבר קיים ולא ליצור יש מאין
כי זה לא מכבד. הם צריכים להיות מחוייבים אחד לשניה לפני שנוגעים.
וגם חז"ל אסרו על רווקות לטבול אז הן לא יכולות להיטהר
וגם חז"ל אסרו על רווקות לטבול אז הן לא יכולות להיטהר
באמת שאת עניין המגע והמיניות אין כל כך מה לבחון. אם כבר מה שחשוב לבדוק זה איך אתם בקשר עמוק בלי מגע.
כמו שכתבה כאן הצדיקה - רק בלי העוצמות שהמגע מביא אפשר באמת לבחון את הקשר אם הוא מיטיב או לא, בריא או פחות, מהשכל ולא רק מהלב
כמו שכתבה כאן הצדיקה - רק בלי העוצמות שהמגע מביא אפשר באמת לבחון את הקשר אם הוא מיטיב או לא, בריא או פחות, מהשכל ולא רק מהלב
שואל השאלה:
אלירן_סבג
את/ה טוענ/ת שלפני החתונה מכירים ורואים אם יש קשר גם בלי מגע? שזה הבסיס?
ואז אחרכיך מתחתנים והקשר מתחזק בנוסף עם המגע?
אלירן_סבג
את/ה טוענ/ת שלפני החתונה מכירים ורואים אם יש קשר גם בלי מגע? שזה הבסיס?
ואז אחרכיך מתחתנים והקשר מתחזק בנוסף עם המגע?
אני לא טוענת שום דבר. אני חושבת ורואה לנכון לבסס קשר על סמך היכרות עמוקה, על סמך חיבור עם הבן אדם אם זורם וקליל ויש משיכה ורואים שזה הולך לכיוון חיובי וברור שזה לחתונה למה עוד למרוח? חתונה ומשם טהרת המשפחה. כמובן שיש נפילות והעולם לא מתנהל על דרך של שחור ולבן, אבל זה בעיני מהנקודת מבט שלי ומהניסיון חיים שלי, קחי את זה לאן שאת רוצה כמובן זה שלך ואין פה הכרח בשום דרך שהיא זאת רק דעתי
וואי באמת שהספרים "בחזרה לתמימות" ו"הבוקר שאחרי" מרתקים וחדים
ואיי ממש^
משנה חיים
וגם הספר 'אהבה' של הרב יצחק גינזבורג
משנה חיים
וגם הספר 'אהבה' של הרב יצחק גינזבורג
קראת את שניהם?
אחלה ספר אהבה שבעולם. אין על הרב גינזבורג.
מכירה "מה את מבקשת"? זה של הרבנית אוריה מבורך. יפה מאד
אחלה ספר אהבה שבעולם. אין על הרב גינזבורג.
מכירה "מה את מבקשת"? זה של הרבנית אוריה מבורך. יפה מאד
תקשיבו
קשה לשמור נגיעה המון זמן עם שומרים אז שזה באמת הולך לחתונה
ולא לדוגמא 5 שנים שומרים נגיעה כי זה לא הגיוני
סתם מציינת את זה
והגוף של האישה זה כמו מקדש
לא כל טחד יכול להכנס ולגעת רק כוהנים
אז אם אתה לא כוהן אתה לא יכול
חחח סתם
הבנתם?
הגבר אחרי חתונה הוא כוהן אז הוא יכול.... לא משנה חחח
קשה לשמור נגיעה המון זמן עם שומרים אז שזה באמת הולך לחתונה
ולא לדוגמא 5 שנים שומרים נגיעה כי זה לא הגיוני
סתם מציינת את זה
והגוף של האישה זה כמו מקדש
לא כל טחד יכול להכנס ולגעת רק כוהנים
אז אם אתה לא כוהן אתה לא יכול
חחח סתם
הבנתם?
הגבר אחרי חתונה הוא כוהן אז הוא יכול.... לא משנה חחח
^^
האמת שלא קראתי את הספר הבוקר שאחרי
אבל קראתי את הספר בחזרה לתמימות ובשביל מה באתי לעולם שזה גם אחלה
רושמת לעצמי לקרוא את הבוקר שאחרי ומה את מבקשת
תודה
האמת שלא קראתי את הספר הבוקר שאחרי
אבל קראתי את הספר בחזרה לתמימות ובשביל מה באתי לעולם שזה גם אחלה
רושמת לעצמי לקרוא את הבוקר שאחרי ומה את מבקשת
תודה
יפה. שנזכה להעריך את עצמנו באמת. לפחות קצת מאיך שה' מעריך אותנו
אחלה הרב מאניס. הרעיונות שלו בספרים האלו זו הדרך לחיים טובים ומלאים באמת. כל כך בהיר ונכנס ללב
לגמריי
אתה איכותי
אתה איכותי
שואלת השאלה ראיתי סרטון ממש יפה על שמירת נגיעה וצניעות
שמסביר ממש טוב
https://youtu.be/hsvziaryqxq?si=bg5zcb9jex9qrmoo
באמת ממליצה
שמסביר ממש טוב
https://youtu.be/hsvziaryqxq?si=bg5zcb9jex9qrmoo
באמת ממליצה
שואל השאלה:
אנשים איכותיים יש בסטיפס העיקר יורדים עלינו חחח
אנשים איכותיים יש בסטיפס העיקר יורדים עלינו חחח
שואל השאלה:
אשמח שתשלחי לי קישור
אשמח שתשלחי לי קישור
ממש^^
יש פה הכל מהכל
יש פה הכל מהכל
כי לפי התיאוריה הזאת אם הוא נוגע בה לפני החתונה הוא ילך לפי הרגש והתאווה שלו ולא לפי מה שהוא צריך ומה שמתאים לו ואם הוא התחתן לפני שהוא נגע בה זה סימן שהוא חשב לעומק והגוף שלה פחות השפיע על ההחלטה הסופית שלו.
מה את חושבת על זה?
מה את חושבת על זה?
שטויות
שואל השאלה:
אי אפשר לאהוב מישהי לפני חתונה, לפני שגרים איתה ומכירים גם את הפגמים שבה
אי אפשר לאהוב מישהי לפני חתונה, לפני שגרים איתה ומכירים גם את הפגמים שבה
מניח שהכוונה כאן היא שאם הוא נוגע בה לפני החתונה השוחד יהיה לחתונה, במידה והם שומרים נגיעה, אז אחרי החתונה אין בעיה של שוחד- מכיוון שהוא כבר אוהב אותה בכל מאודו
שואל השאלה:
כאילו שאומרים שאם הגבר נוגע באשה לפני חתונה זה מעוור אותו וגורם לו לאהוב אותה בגלל הגוף שלה ולא בגלל האופי וזאת לא אהבה אמיתית וכו
כאילו שאומרים שאם הגבר נוגע באשה לפני חתונה זה מעוור אותו וגורם לו לאהוב אותה בגלל הגוף שלה ולא בגלל האופי וזאת לא אהבה אמיתית וכו
שואל השאלה:
אהבתי תודה ישראל
אהבתי תודה ישראל
באותו הנושא: