52 תשובות
פחמן
אנונימית
אוויר, חמצן, מה שהכי נוח לך מבין שני אלו
למה.
הכי טוב, זה לא להתחיל
שואל השאלה:
וואו חברים אתם מגזימים רצח אני ניסיתי רק שאכטה מוייפ פעם אחת וזהו, כולה שואלת איזה טבק הכי טוב כי אני רוצה לעשן פעם ב עם חברים. אל תתערבו בחיים של אחרים הכל טוב עדיין לא עישנתי
וואו חברים אתם מגזימים רצח אני ניסיתי רק שאכטה מוייפ פעם אחת וזהו, כולה שואלת איזה טבק הכי טוב כי אני רוצה לעשן פעם ב עם חברים. אל תתערבו בחיים של אחרים הכל טוב עדיין לא עישנתי
פעם ב תקני קופסא חארם על הכסף
פעם ראשונה תקני ווינסטון בלו זה לא חזק ולא יקר
פעם ראשונה תקני ווינסטון בלו זה לא חזק ולא יקר
לא להתחיל
אוויר קלאסי
אף אחד מהם אל תתחילו באנת לא כדאי לכם
טבק למתחילים זה דשא שרוף ואז אתה עובר לעשן נייר טישו ומכאן רק טוב
באלי שאג לבן
מה את אומרת על אוויר?
אחלה של טבק
אחלה של טבק
מה אכפת לכם לענות לו על התשובה
לא לעשן
ld super slim blu
זה חלש ובדרך כלל בחורות מעשנות אותו
זה חלש ובדרך כלל בחורות מעשנות אותו
מלברו גולד
לא להתחיל זה הכי טוב
אנונימית
שום טבק
אנונימית
לא להתחיל
את תתמכרי וחבל
את תתמכרי וחבל
חמצן
אל תתחילי לעשן בשביל לצאת "מגניבה" בעיניי ה"חברים" שלך.
ווינסטון
breathe air
you don't need this sh1t
you don't need this sh1t
יש כאלה שמתחילים עם באלישאג
אבל לא כדאי לך, זה סתם יהרוס לך הכל
אבל לא כדאי לך, זה סתם יהרוס לך הכל
פחם
מושפעת
אנונימית
קמח
אציטון
תיון של תא
לפתוח ולהעביר את האבקה לנייר
לגלגל להדליק ולעשן
לפתוח ולהעביר את האבקה לנייר
לגלגל להדליק ולעשן
אנונימית
תעשני וויד נקי הוא הכי קליל
אנונימית
בבקשה ממך אל תתחיל
אל תתחיל
הטבק הכי טוב הוא חמצן
פחמן זה הדבר הזה באוויר שאתה מכניס מהאף ומוציא מהפה אח שלי ממליצה מאוד אני כבר כמה שנים טובות משתמשת (לא אבל באמת זה לא בריא אח יקר עדיף לך שלא)
אל תעשני עזבי את לא צריכה את זה לגוף את תתחילי בגלל מושפעות עדיף שלא תעשני את יכולה להשאר בחברה גם בלי לעשן אל תידרדרי ואני לא אומר את זה בתור לצאת עליך או משהו חס וחלילה חס ושלום אני אומר את זה מתוך דאגה אל תתחילי ובעזרת ה' היה טוב בלי עין הרע :)
טבק ללכת לפסיכולוג
בבקשה לא
דוד שלי חלה מלא בגלל זה בגיל מבוגר ועכשיו הוא הפסיק
בבקשה לא
דוד שלי חלה מלא בגלל זה בגיל מבוגר ועכשיו הוא הפסיק
הטבק הכי טוב למתחילים הוא לא להתחיל !!!
למה אתה צריך אתזה אתה בחור חכם!!
למה אתה צריך אתזה אתה בחור חכם!!
אנונימית
באלישאג
נתחיל מזה,פשוט לא להתחיל.
ככלל מומלץ לבדוק את כל המשמעויות של כל פעולה שאנחנו מבקשים להכניס לחיינו עם כל האפשרויות שזה עלול להוביל אליהן, בעקבות כך וניסיון אחרים מומלץ שתוותרי על התענוג
דיי להטיף מוסר כל אחד יעשה מה שבא לו.
ולשאלה drum blue
ולשאלה drum blue
אף טבק הוא לא טוב , הכל זה רעל
למה לא מוחקים את התגובות שלא עונות על השאלה?
באמת אנשים דיי להיכנס לכל אחד לחיים תפסיקו להטיף מוסר אף פעם לא שמעתי מישהו אומר לאתאיסט "אל. זו לא הדרך"
כאילו אנשים דיי
באמת אנשים דיי להיכנס לכל אחד לחיים תפסיקו להטיף מוסר אף פעם לא שמעתי מישהו אומר לאתאיסט "אל. זו לא הדרך"
כאילו אנשים דיי
שואל השאלה:
וואו זרע מבוזבז תודה רבה לך!!!
אני לא עישנתי רק שאלתי ואני באמת יודעת שזה לא טוב אבל חיים רק פעם אחת ואני לא אמות לפני שאני אנסה סיגריות. תודה רבה לכל העונים
וואו זרע מבוזבז תודה רבה לך!!!
אני לא עישנתי רק שאלתי ואני באמת יודעת שזה לא טוב אבל חיים רק פעם אחת ואני לא אמות לפני שאני אנסה סיגריות. תודה רבה לכל העונים
גם אם תעשני זה בסדר, אף אחד לא אמור להתערב לך בחיים ובמה שאת עושה
באלישג
יחסית עדין לכל השאר
יחסית עדין לכל השאר
איזה דור של מושפעים..
התחלתי לעשן בגיל 14 ואני מתחרט על זה עד היום, תעשו לעצמכם טובה ואל תתחילו עם זה
התחלתי לעשן בגיל 14 ואני מתחרט על זה עד היום, תעשו לעצמכם טובה ואל תתחילו עם זה
אחותי את בת 16 דיי
גם בגיל מבוגר לא ממליצה
אבל זו סתם השפעה חברתית רעה, את חזקה מזה אל תתקרבי לחרא הזה
גם בגיל מבוגר לא ממליצה
אבל זו סתם השפעה חברתית רעה, את חזקה מזה אל תתקרבי לחרא הזה
חחח אין טבק טוב. נתחיל מזה
אבל כאלו עם אחוז ניקוטין נמוך
אבל כאלו עם אחוז ניקוטין נמוך
כוח האהבה
הכי טוב זה לא שום דבר
באותו הנושא: