4 תשובות
תיאוריה זה נטו לזכור חוקים ושלטים, לא הייתי ממליץ לבנות על האינטואיציה
אם את ממש ממש כחמה ויש לך היגיון מאוד טוב אז כן, אבל כנראה שאין לך אז את חייבת ללמוד ואם לא אז כנראה תכשלי 3>
לא, תלמדי מהאתר של התיאוריה יכול ממש לעזור לך
אני פה להגיד שלא למדתי ועברתי