התחברות
הרשמה
אם הוצאתי גימלים על שבת שחטפתי אני אצטרך להשלים אותה?
26 באפריל 2025, 18:05
גימלים
חיילים
הוצאת גימלים
ביקור רופא
2 תשובות
זה תלוי בסיס ומי אחראי על השמירות, אבל יש מצב שכן כי זה עובד בסבב בדרך כלל
M
MyNameIsAriel
רוב הסיכויים שכן.
Y
Yuuena
באותו הנושא:
אם הוצאתי ביום שישי 3 גימלים מתי אצטרך לחזור לבביס?
אם הוצאתי 4 גימלים ביום שישי (אתמול) אז מתי אני אמורה לחזור לבסיס, בשלישי או ברביעי?
אם הוצאתי שני גימלים עכשיו (מוצאי שבת ב6 וחצי בערב)
הוצאתי אתמול גימלים והיום הרופא של היחידה אמר לי ללכת למיון , ושאלתי אותה אם אצטרך לשלם.
אם לא חזרתי לבסיס (למרות שלא הייתי אמורה) ופשוט הוצאתי גימלים, מהרגע שהוצאתי גימלים הזמן של הנפקדות נעצר?
אם הוצאתי 4 גימלים בסוף חודש נובמבר, זה נחשב גימלים של נובמבר או דצמבר?אוכל להוציא עוד גימלים החודש?
עם אני מקבל 3 גימלים ביום רביעי ואני סוגר שבת , אני אצטרך לחזור ביום שבת ?
אם אני מוציא 2 גימלים היום ב16:00 מתי אני אצטרך לחזור לבסיס?
הוצאתי אתמול גימלים ממדיטיק והכל היה סבבה וזה כתב לי שיש לי שני גימלים
הוצאתי השבוע 3 גימלים ולא לקחתי תרופות ואני עדיין חולה, להוציא עוד גימלים לשבוע הבא?
אם אני מקבלת גימלים בזמן קורס אז אצטרך להשלים את הימים?