12 תשובות
שואל השאלה:
כאילו מה עדיף שעווה גילוח או מה
כאילו מה עדיף שעווה גילוח או מה
אנונימי
שעווה
שעווה עדיף
שעווה זה מהיר יותר אבל כואב
גילוח זה פחות מסובך, יותר זמין אבל די מעצבן
תנסה שניהם ותראה מה הכי טוב לך
גילוח זה פחות מסובך, יותר זמין אבל די מעצבן
תנסה שניהם ותראה מה הכי טוב לך
אנונימית
שואל השאלה:
^ גילחתי את הגוף כבר 200 אלף פעם זה לא כזה שווה תאמת
^ גילחתי את הגוף כבר 200 אלף פעם זה לא כזה שווה תאמת
אנונימי
שואל השאלה:
ושעווה כאבי תופת בגלל זה מתלבט
ושעווה כאבי תופת בגלל זה מתלבט
אנונימי
תלוי איזה תוצאות אתה רוצה
שעווה מוציאה שיער מהשורש אז לוקח לו יותר זמן לגדול בחזרה ואם תתמיד הוא יהפוך לדק יותר
גילוח מצד שני לא מוציא מהשורש אז השיער גדל מהר יותר ויכול גם לגרד קצת או שיערות הפוכות בתוך העור אבל ממה שהבנתי זה עושה פילינג לעור והופך אותו לנעים כזה
שעווה מוציאה שיער מהשורש אז לוקח לו יותר זמן לגדול בחזרה ואם תתמיד הוא יהפוך לדק יותר
גילוח מצד שני לא מוציא מהשורש אז השיער גדל מהר יותר ויכול גם לגרד קצת או שיערות הפוכות בתוך העור אבל ממה שהבנתי זה עושה פילינג לעור והופך אותו לנעים כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית יכולה לצאת מפרטי בשביל שאשאל שאלה?
אנונימית יכולה לצאת מפרטי בשביל שאשאל שאלה?
אנונימי
שעווה פחות כואב אחרי כמה זמן תנסה את זה מומלץ אבל כואב טיפה בהתחלה
את לנשים וגברים יש את אותו הבעיה
אנונימית
שואל השאלה:
^ מה הכוונה?
^ מה הכוונה?
אנונימי
שגם נשים וגם גברים חושבים מה הדרך הטובה יותר להוריד שערות
אנונימית