13 תשובות
הייתי מקלל אותה וחוסם
אנונימי
אם זה חד פעמי כן, אם זה דפוס קבוע לא
אם זה ככה כל הזמן אז לא
תלוי אולי היא לא יכלה כי אין לה זמן או משהו
לא
לא בגלל אגו, פשוט זה משחקים ואני כבר לא בן 16
שואל השאלה:
זה פעם שניה גם שלשום היה ככה
אנונימי
לא לא
אנונימית
אז נתק אותה אחי מה אתה צריך ילדת כאפות כזאת שמשחקת תעצמה מינימום מדיסון ביר
אנונימי
לא מה
כנראה שאותו אדם עסוק, אז הייתי מחכה.
אנשים לא צריכים להיות זמינים 24/7, לאנשים יש חיים אישיים.
לא
פעם ראשונה הייתי כותבת איזה סינון
ופעם שנייה זהו ביי
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי הודעה בבוקר היא העלתה שבת שלום בצהריים וענתה עכשיו
אנונימי
אז יש מצב שהיא לא ראתה
ובצהריים שהיא העלתה שבת שלום ואז ראתה ששלחת
אבל פעם שנייה כבר לא יפה
אנונימית