10 תשובות
שואל השאלה:
לפי chat gpt זה נחשב נדיר. וגם אתה לא חייב לענות אתה יודע. אף אחד לא מכריח אותך לענות על השאלה.....
וגם לא חייב לתקוף ככה
לפי chat gpt זה נחשב נדיר. וגם אתה לא חייב לענות אתה יודע. אף אחד לא מכריח אותך לענות על השאלה.....
וגם לא חייב לתקוף ככה
אנונימי
בעקרון כן זה נחשב הסוג הכי נדיר
כל סוג יכול להיות פרפקציוניסט תלמד על הcognitive function(שזה מה שהmbti מבוסס עליו) ותראה אם אתה באמת יכול לראות על עצמך את התפקודים האלה ולא רק בגלל שזה הסוג הכי נדיר
וגם בכללי קשה לדעת אם זה הסוג הכי נדיר כי זה תיאוריה שלא חקרו עליה יותר מדי וגם לך תדע ותבדוק את הסוגים של אנשים באמת
גם מה שקיבלת במבחן לא בהכרח אומר שזה באמת הסוג שלך(למרות שיכול להיות שכן) התוצאות של המבחן תלויות בתשובות שלך ותלוי כמה אתה מודע לעצמך וגם הוא לא ככ מדויק במיוחד המבחן מאתר של 16personalities
וגם בכללי קשה לדעת אם זה הסוג הכי נדיר כי זה תיאוריה שלא חקרו עליה יותר מדי וגם לך תדע ותבדוק את הסוגים של אנשים באמת
גם מה שקיבלת במבחן לא בהכרח אומר שזה באמת הסוג שלך(למרות שיכול להיות שכן) התוצאות של המבחן תלויות בתשובות שלך ותלוי כמה אתה מודע לעצמך וגם הוא לא ככ מדויק במיוחד המבחן מאתר של 16personalities
אנונימית
זה שטויות
לפי מה שקראתי זה נחשב לאישיות הכי פחות נפוצה.
ופרפקציוניזם לא קשור לinfj, כמו שכתבו מעלי פרפקציוניזם יכול להיות לכל אחד.
mbti לא מבוסס מדעית ולכן לא צריך לבסס על זה את כל החיים שלך, אבל יש לו כמה שימושים שיכולים להיות טובים ברעיונות למקומות עבודה לדוגמה, או אם אתה רוצה לנתח בקצרה בן אדם חדש שאתה פוגש- אבל הכל בעירבון מוגבל.
תיאורית הmbti מבוססת את התיאוריה היונגאנית, זה דיי מעניין, מציעה לך לקרוא על זה.
ופרפקציוניזם לא קשור לinfj, כמו שכתבו מעלי פרפקציוניזם יכול להיות לכל אחד.
mbti לא מבוסס מדעית ולכן לא צריך לבסס על זה את כל החיים שלך, אבל יש לו כמה שימושים שיכולים להיות טובים ברעיונות למקומות עבודה לדוגמה, או אם אתה רוצה לנתח בקצרה בן אדם חדש שאתה פוגש- אבל הכל בעירבון מוגבל.
תיאורית הmbti מבוססת את התיאוריה היונגאנית, זה דיי מעניין, מציעה לך לקרוא על זה.
שואל השאלה:
לפי התוצאות של סוף המבחן, האישיות הזו מאוםיינת בפרפקציוניזם. אז אל תגידיו לי שזה לא קשור סבבה
לפי התוצאות של סוף המבחן, האישיות הזו מאוםיינת בפרפקציוניזם. אז אל תגידיו לי שזה לא קשור סבבה
אנונימי
אחי זה אותיות מה אתה רוצה
שואל השאלה:
בשאלון
בשאלון
אנונימי
זו התוצאה הכי נדירה במבחן מזל טוב
אבל כל התיאוריה הזאת די לא נכונה
זה לא אומר שאתה לא מיוחד:)
אבל כל התיאוריה הזאת די לא נכונה
זה לא אומר שאתה לא מיוחד:)
^כל אישיות mbti יכולה להיות עם פרפקציוניזם, יש כאלה שאצלם זה יותר נפוץ ויש כאלה שזה פחות..
עשית את המבחן בשאלון של mbti או ביקשת מצאט שיעשה לך אבחון?
עשית את המבחן בשאלון של mbti או ביקשת מצאט שיעשה לך אבחון?
באותו הנושא: