24 תשובות
לי כן
כן
תלוי כמה חשוף
אל תלבשי חשוף. מה הוא עשה שמגיע לו לראות את הגוף שלך?
אנונימית
לא
כן
אנונימי
תלוי כמה חשוף אם זה כזה חשוף הגיוני ביום יום אז לא יודע לא נראה לי אבל אם זה כזה ממש חשוף אז כן זה ממש לא מכבד כזה
אנונימי
אם היא תהיה בלי בגדים זה יהיה יותר טוב
באמת שתלוי במה מדובר
אם זה למשל עכשיו איזה מפית שקוראים לה חולצה או שזה מכסה פחות מ50% מאזור המותניים עד הצוואר אז כן
אם זה למשל עכשיו איזה מפית שקוראים לה חולצה או שזה מכסה פחות מ50% מאזור המותניים עד הצוואר אז כן
אנונימי
מאוד יוריד
ההפך, מושך אותי בחורה שבטוחה בנשיות ובגוף שלה ומבליטה את את המיניות שבה. כמובן שלא חשוף בצורה מוגזמת, אבל אין בעיה עם טופים ומחשוף סביר
תלוי כמה. לי אישית כן כי זה מסיח את הדעת, אני רוצה להכיר את הבחורה לא את החזה שלה.
תלוי מה הגדרה שלך לחשוף אבל במובן מסוים כן
אם היא באה חשוף יותר מדי לדייט בוא נגיד ככה אני לא אביא ביד אחרי שיגמר הדייט,
אבל בגדול באיזשהו מקום כן.
אבל בגדול באיזשהו מקום כן.
אנונימי
באופן תיאורטי הייתי מעדיף שהיא תגיע בלבוש שאני רוצה ולא בלבוש חשוף, אישה שרוצה להרשים ככה על ההתחלה גורמת לי לחשוב שאין לה דברים אחרים "להביא על השולחן" או שהיא חושבת שגברים שרוצים קשרים רציניים נרשמים רק מזה אבל זה לא נכון.
(אמרתי באופן תיאורטי כי לא בא לא זוגיות או משהו כזה ואני מקווה שזה לא ישתנה בחיים)
(אמרתי באופן תיאורטי כי לא בא לא זוגיות או משהו כזה ואני מקווה שזה לא ישתנה בחיים)
תלוי ברמה מאוד מסויימת, אם ממש בקטנה על אזורים שלא שמים עליהם דגש משמעותי אז הכל טוב, אם בצורה מוגזמת, מצטער אבל בן אדם מבחינתי לא מכבד את עצמו,
כי אם היא מנסה בכוח להתלבש מאוד חשוף זה מראה שאין לה משהו אחר להציא ולהראות בתור בן אדם אלא שמה דגש מאוד קיצוני רק על הגוף, נכון אני רוצה לראות עד כמה שהיא יפה, אבל בחורה יכולה להתלבש הכי רגיל שיש ולהיות הכי יפה שיש, ככה שלא צריך בכוח לשים דגש על הגוף שהיא בצורה יותר סנסיטיבית, אני רוצה להכיר גם אותה בתור בן אדם, ולא רק את המראה החיצוני שלה
כי אם היא מנסה בכוח להתלבש מאוד חשוף זה מראה שאין לה משהו אחר להציא ולהראות בתור בן אדם אלא שמה דגש מאוד קיצוני רק על הגוף, נכון אני רוצה לראות עד כמה שהיא יפה, אבל בחורה יכולה להתלבש הכי רגיל שיש ולהיות הכי יפה שיש, ככה שלא צריך בכוח לשים דגש על הגוף שהיא בצורה יותר סנסיטיבית, אני רוצה להכיר גם אותה בתור בן אדם, ולא רק את המראה החיצוני שלה
^^^אני לא חושב שזה קשור לכבוד, זה יותר קשור לדימוי עצמי נמוך בדרך כלל.
בדרך כלל נשים מתלבשות בשביל עצמן ולא בשביל מישהו אבל אם היא מנסה להרשים מישהו על הלבוש (או החוסר לבוש) כנראה שהיא חושבת שזה אחד היתרונות הבודדים שיש לה, או שהיא לא מבינה מה גבר שרוצה קשר רציני רוצה, אין לי סיבות אחרות בראש
בדרך כלל נשים מתלבשות בשביל עצמן ולא בשביל מישהו אבל אם היא מנסה להרשים מישהו על הלבוש (או החוסר לבוש) כנראה שהיא חושבת שזה אחד היתרונות הבודדים שיש לה, או שהיא לא מבינה מה גבר שרוצה קשר רציני רוצה, אין לי סיבות אחרות בראש
^בכללי יש גם בחורות שכן מעוניינות להרשים את הגבר רק שזה יהיה בצורה מכובדת ויפה ולא פרובוקטיבית (וזה תמיד היה ככה שאנחנו רוצים להרשים בן אדם שאנחנו יוצאים איתה/ו לדייט וככה יהיה בעיקר כשאנחנו רוצים להרשים את עצמינו באיך שאנחנו מתלבשים כלפי מישהו או מישהו אחרת),
אני מסכים שבקטע מסויימת זה כבר תלוי על מה היא או הוא כן שמים דגש, אם מישהי רוצה להרשים בצורה מכובדת ויפה אז זה נהדר ומראה עד כמה שהיא מכבדת את עצמה
אני מסכים שבקטע מסויימת זה כבר תלוי על מה היא או הוא כן שמים דגש, אם מישהי רוצה להרשים בצורה מכובדת ויפה אז זה נהדר ומראה עד כמה שהיא מכבדת את עצמה
תלוי, אם זה מחשוף כזה גופיה או דומה אז בסדר אבל יותר שרואים את כל החזה אז מוריד, כאילו מראה שהיא מנסה שאצא איתה בגלל הגוף שלה וזה רושם ראשוני דיי רע
אם היא עומדת להיות האישה שלי בעתיד אז כן, אם זה דייט לסטוץ(לא עושה ולא אעשה כאלה) אז לא
יוריד להם אבל יעלה להם תזין שלא יבלבלו תשכל
אני צוחקת אל תהרגו אותי רובם יותר מדיי לוקחים קשה באלפקצייה הזאת
אני צוחקת אל תהרגו אותי רובם יותר מדיי לוקחים קשה באלפקצייה הזאת
כן זה לא ככ נעים
כל עוד נוח לה והיא לא עושה את זה רק בשבילי לא מפריע לי בכלל
באותו הנושא: