12 תשובות
לא מעצבן, פשוט אין ממש מקום להשוואה..
למה מעצבן?
לא מעצבן אלא מופרך, אין קשר בין השניים ומי שמשווה אין לו תפיסה לגבי מה שקרה שם
כן
האמת שכן, השואה זה אירוע שונה לגמרי שבו כמעט נכחד העם היהודי
אבל גם השבעה באוקטובר אירוע עצוב בפני עצמו
מסכימה אבל בו זמנית יש לי טיפת הבנה כי זה שני אירועים טראגים למדינה ולעם שלנו.
חדמש אבל מסכימה שהם נורא שונים במה קרה ואיך ועוד הרבה דברים שונים
סתום
אנונימית
שואל השאלה:
מה תם עושים
כי אין סיבה להשוות שתי טרגדיות.
השואה וה7 באוקטובר הם אירועים נוראיים *נפרדים* שמגיע לכל אחד מהם כבוד בפני עצמו.

לא היו ואני מקווה שלא יהיו זוועות עולם כמו שהיו בשואה וזה מעצבן שכל הזמן מזכירים את השואה ביחד עם ה7 באוקטובר. במיוחד ביום השואה שזה יום שאמור לכבד את השואה.
לא אומרת שלא צריך לציין את ה7 באוקטובר בכלל, צריך לציין אותו ביום השואה אבל גם לא לתת לזה להשתלט על יום השואה.
אנונימית
אני לא חושבת שזה מעצבן, לצערי הרבה דברים שקרו ביום הזה מאוד מזכירים את מה שקרה בזמן השואה
שואל השאלה:
^ והם עדיין לא מתקרבים לשמינית ממה שהיה בשואה.
אנונימית
נכון אבל לצערנו יש דמיון בהרבה דברים ולמעשה ה7 באוקטובר נמשך עד היום כל עוד יש חטופים בעזה