8 תשובות
לעשות עם אקדח זה לא בריאא עדיף עם מחט
בכל מקרה בהצלחה ותחטאי עם מי מלח (אפשר גם אלכוהול אבל עדיף מי מלח)
שואל השאלה:
למה לא?
כי מלא אנשים עשו לפנייך וזה בטח מזוהם במוגלות וחיידקים של אנשים אחרים
שואל השאלה:
לא כמובן אני אבקש מהם לחטא את האקדח
מזדהם הרבה יותר מהר ממחט
וגם לא כולם יודעים לעשות באמת באופן מקצועי עשיתי כמה פעמים וקיבלתי טראומה ואף ירד לי דם
את צריכה כל יום לחטא אפילו כמה פעמים ביום
אלכוהול
מניסיון לא ממליצה לעשות באקדח
מי מלח או אלכוהול לחיטוי
מי מלח
באותו הנושא: