התחברות
הרשמה
אני צריכה לעשות עבודה במחשב ואז להדפיס איפה אני עושה את העבודה אני לא מבינה במחשבים
23 באפריל 2025, 01:26
הדפסה
מחשב נייד
2 תשובות
וורד
אנונימי
בword
A
AnonymousN
באותו הנושא:
יו המדפסת לא מקוונת ואני צריכה להדפיס עבודה למחר וכולם ישנים מה לעשות?
יש איזה עבודה שאני צריכה לעשות בהיסטוריה במחשב לבגרות
אחותי לא מפנה לי את המחשב להדפיס את העבודת חופש
בכיתה י' יהיו הרבה עבודות הגשה שמצריכות מחשב? למשל לעשות מצגת או להדפיס, וכ'ו...
אני צריכה ללכת מחר להדפיס דפים לעבודת הגשה ואני בלחץ כי אני מגמגמת , תרגיעו אותי
איך מדפיסים דרך הווצאפ?אני פותחת את הווצאפ במחשב ואני צריכה להדפיס כמה תמונות ולא מצליחה
להתקלח ואז לעשות עבודה במחשב או לעשות עבודה במחשב ואז להתקלח?
אם אני צריכה לעשות עבודה במחשב
אני מציירת בלוח גרפי, במחשב כמובן - כדאי לי להדפיס את העבודות שלי?
נהרסה לי המדפסת ואני צריכה להדפיס דברים והספרייה סגורה מה לעשות ?
אני רוצה להדפיס דפים שצילמתי מסך במחשב ועכשיו הם בגלריה במחשב, אני רוצה לעשות אותם דוצ, איך יהיה הכי נוח להדפיס?