4 תשובות
לא יצא משתלם מעליבבא
בגלל שלושה דברים
א.סיכוי יותר גדול שיתקע במכס
ב.לרוב זה סיטונאי
ג.עלויות המשלוח יקרות ממש
למוצר יחיד עדיף עלי אקספרס
אם צריך עזרה מוזמן לפנות מתעסק בזה
בגלל שלושה דברים
א.סיכוי יותר גדול שיתקע במכס
ב.לרוב זה סיטונאי
ג.עלויות המשלוח יקרות ממש
למוצר יחיד עדיף עלי אקספרס
אם צריך עזרה מוזמן לפנות מתעסק בזה
אליבאבא זה אתר לקניה בסיטונאות.
תנסה אליאקספרס.
אם אתה עושה ייבוא של משהו גדול? אליבאבא הוא הפתרון...
תנסה אליאקספרס.
אם אתה עושה ייבוא של משהו גדול? אליבאבא הוא הפתרון...
תקנה מעלי אקספרס
מעלי באבא זה נראלי רק בכמויות גדולות יחסית
מעלי באבא זה נראלי רק בכמויות גדולות יחסית
עליבאבא שקונים שם בכמויות, כן?
וכן, יצא לי לקנות ולקבל
וכן, יצא לי לקנות ולקבל
באותו הנושא: