7 תשובות
ניסית לנעול את הרכב ?
אם לא נעלת עדיין אז תנעלי ולרוב זה נסגר לבד
אם לא נסגר אז תתקשרי למישהו תבדקי מה פתוח וזה או שתשימי סתם איזה זכוכית דומה
אם לא נעלת עדיין אז תנעלי ולרוב זה נסגר לבד
אם לא נסגר אז תתקשרי למישהו תבדקי מה פתוח וזה או שתשימי סתם איזה זכוכית דומה
תדביק שם איזה סילוטייפ כהה או משהו ואז מחר תיקח את הרכב לתקן את החלון
ניסית למשוך אותו למעלה בזמן שאת מנסה לסגור עם הכפתור?
שומע? אם אתה פוחד מגנב תחביא את החור ברכב אם אתה פוחד מחתול אז שים סדין על החור
התגובה הראשונה גאונית
תישן ברכב
שים מגבת או משהו על החלון
באותו הנושא: