12 תשובות
לכולם יש סימני מתיחה
אני 50 קילו ויש לי סימני מתיחה
אל תתרגשי הכל בסדר, הן לא מתרכזות באיך הגוף שלך נראה הן רגילות לזה
את מודעת לזה שכשאת כותבת בנות כנסו את מושכת יותר בנים?
ואת לא צריכה להתבייש בגוף שלך זה את ושכולם מסביב יתפוצצו
זה לא נעים אבל זה עובר
הפעם הראשונה הכי קשה אחר כך את תראי שזה יהיה לך יותר קל
ולא משנה מה היא תחשוב עלייך היא לא קשורה לחיים שלך וכשיגמרו הטיפולים לא תראי אותה יותר לעולם
סימני מתיחה יש לכולן גם לרזות. וכמו שאמרו לך היא רואה אלף כמוך ביום אין לך מה להלחץ
796
שואל השאלה:
yoyoxx, נתתי סוג של אזהרה בשאלה אבל בכל זאת עניין אותך על הלייזר שלי 3: זה היה סוג של אה דבריי בנות ביי
אבל תודה על תגובות לכולם (: 3>
אנונימית
באמת שאין לך מה להרגיש לא בנוח עם הגוף שלך
לכולן יש סימני מתיחה באמת
ותהני את לא מבינה איזה כיף זה לא יגדל לך שיער יותר וזה
שואל השאלה:
כן זה שלא ייגדל זה החלק הכי טוב!
אנונימית
תקשיבי בתור בחורה מלאה, עם סימני מתיחה ועם כרס קטנטנה, אני הייתי בחרדה בטירוף והייתה לי גם מישהי שלא הייתה הכי נחמדה ועדיין פשוט ניסיתי לעצום עיניים, להשלים עם הסיטואציה ופשוט לגמור עם זה, ניסיתי לדבר איתה תוך כדי בשביל שאולי אסיח את דעתי ולגרום לנו להרגיש קצת יותר בנוח אחת עם השנייה, שיתפתי אותה גם בתחושות שלי ובפחד וגם עשיתי רק פס ביקיני ולא כל האיזור עצמו אז לא ביקשו ממני ממש להתפשט לגמרי, רק להישאר עם הלבשה תחתונה, יהיה בסדר פשוט תהיי רגועה, גם אם לא גילית הכי טוב היא תעזור לך שם כבר

ואגב היום אני חושבת שהגוף שלי לא מושלם אבל אני שלמה איתו וחושבת שזה סקסי בטירוף שיש פגמים, אז הכי חשוב שתרגישי בנוח עם עצמך!
את לא צריכה להתבייש בגוף שלך בכלל אם היא תשפוט אותך זאת בעייה שלה

אבל בלי קשר אני גם רציתי להתחיל לעשות לייזר בקיץ הזה אבל שתדעי אם עשית לייזר אסור להשתזף אז אני דוחה את זה למרות שכבר מלא זמן רציתי לעשות
אחותי אני לא מכירה אותך אבל בטוחה שאת מהממת. תיהיי בטוחה בעצמך והיא לא תשפוט אותך, תרגישי בנוח עם הגוף שלך כי אין לך במה להתבייש. זה שיש לך סימני מתיחה מראה שאת חיה ומתבגרת, לכולם יש ואת לא צריכה לפחד מזה. וחוצמזה שאם היא שופטת אותך אז תגידי לה יפה בי בי ותעברי לאחת אחרת. את משלמת לה ואת לקוחה שלה והיא צריכה להביא לך שירות מתאים בעיקר אם זה במקצוע כזה, ואם היא לא אז שתקפוץ לך, את יודעת מה את שווה בלי קשר לגוף שלך, זה בכלל לא צריך להשפיע עליך את יפה כמו שאת!!
אוהבת❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכולן, זה ממש עוזר ומשפר את הביטחון (: ❤
אנונימית
^מעריך את זה שאת אומרת תודהה