5 תשובות
חד משמעית דמיון
יש לאנשים בדרך כלל חיים שלא כוללים להסתכל על אנשים אחרים ולבקר אותם.
את מזכירה לי את עצמי פעם
את מדמיינת בוודאות, גם לי זה קורה לפעמים
נכון
גם הרבה אנשים מרגישים כמוך אז את לא לבד בזה
אבל לאנשים באמת לא אכפת, הם לא באמת שופטים אותך או צוחקים עלייך
ואלה שכן זה כבר סתם עצוב שזה הדבר הכי טוב שיש להם לעשות עם הזמן שלהם
היי לך יקירה
תודה על הכנות שלך
הרגשת חוסר בטחון עצמי היא הרגשה שיש להרבה מאד אנשים. לפעמים מוצדקת ולפעמים לא.
אני רוצה להגיד לך מהרבה ניסיון כולל אישי, שזה שאת אומרת שכולם מסתכלים וצוחקים עלייך זה סביר להניח ממש לא נכון וזו הנחה מוטעית שאת מניחה. אנשים מאד מאד עסוקים בעצמם ובבעיות שלהם ואין להם זמן או סבלנות להתעסק ולחשוב עלייך. תאמיני לי. כנראה שמה שאת מרגישה משקף קצת מה שאת חושבת על עצמך. יכול להיות?
ממליץ לך לעשות רשימה בכתב של כל הדברים שאת טובה בהם (ויש המון כאלה) וקצת לעוף על עצמך... כן ממש לעוף על עצמך! הרי אין עוד אחת כמוך בעולם, נכון? אנשים עסוקים בעצמם ואת תהיי עסוקה בעצמך וביופי המהמם שלך. יאללה בהצלחה (: