אנשים ששיחקו אנדרטייל תעזרו לי, אני עושה עכשיו את ה Pacifist ואני גם רוצה להגיע לtrue lab
מה ההבדל בין הסיום של ה Pacifist לtrue Pacifist ? איך מגיעים לtrue lab? והאם אני מגיע למעבדה הזאתי אז האם זה הורס לי את ה Pacifist? או שזה בסדר וגם אפשר להכנס לשם בזמן ה Pacifist?