16 תשובות
איזה איירפודס?
שואל השאלה:
אירפודס 4
אנונימית
שואל השאלה:
שווה? לקנות?
אנונימית
לא
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כי אייפודס זה מלא כסף על כלון
כלום*
לא פניתי אליך tho
שואל השאלה:
אני משתמשת הרבה באוזניות אז אני חושבת שאתחדש בחדשות יותר טובות
אנונימית
מה את נעלבת ממינוסים ._.
ושואלת השאלה שאלה אותי למה אז עניתי
שואל השאלה:
אף אחד לא עשה לך מינוס
אנונימית
את היחידה שהזכרת את זה פה
שואל השאלה:
תרגעו כל התשובות הן בסדר
לא צריך לריב כל אחת והדעה שלה
אנונימית
למה את זועמת...
פשוט אל תתייחסי למינוסים מה קרה חח
מותר לשים פה מינוסים למה את שעה רבה איתי על זה...
את זה תגידי כשתפסיקי לריב עם אנשים על מינוס וירטואלי
עכשיו אם אפשר שתפסיקי להקפיץ לי כל שנייה את השאלה תודה (: