6 תשובות
לשנות כן אבל רק חלקם אבל לא למידה עצמית כי כשאני מלמגת את עצמי אני מזה גרוע ואני לא מבינה כלום נגיד הייתי רוצה שחלק מהמקצועות אפשר יהיה אפשר לא ללמוד כאילו שהם בחירה
חד משמעית
את רוב החומר לבגרויות למדתי בעצמי לגמרי כי המורים לא ישבו לי על הראש ובכל הבגרויות שהיו לי עד יום קיבלתי 90+
משרד החינוך לא מבינים כלום מהחיים שלהם
את רוב החומר לבגרויות למדתי בעצמי לגמרי כי המורים לא ישבו לי על הראש ובכל הבגרויות שהיו לי עד יום קיבלתי 90+
משרד החינוך לא מבינים כלום מהחיים שלהם
אני שונא כמוך
אני חושבת שצריך לתת בחירה לתלמיד אם ללמוד בעצמו או ללמוד עם מורה כי יש כאלה שעוזר להם יותר ככה ויש שככה
אנונימית
לא לימודי עצמי נראלי הרבה יותר קשה
צריך למצוא דרך להעביר את השיעורים יותר מעניינים להוריד תכנים לא רלוונטיים ולהוסיף תכנים שרלוונטיים וחשובים לחיים
צריך למצוא דרך להעביר את השיעורים יותר מעניינים להוריד תכנים לא רלוונטיים ולהוסיף תכנים שרלוונטיים וחשובים לחיים
צריך לתת לילדים יותר אופציית בחירה ולא להכריח את כולם לעשות את אותו דבר , לשלב גם שיעורים על דברים כמו שוק ההון , מיסים , וידע כללי ולא רק דברים אקדמיים , או איך לנהל עסק ומושגים בתחומים של חוכמת חיים שמחסירים מהילדים
וכמובן גם לעודד לימוד עצמי כי בסופו של דבר שאתה שכיר או עצמאי אתה צריך לדעת ללמוד לבד
וכמובן גם לעודד לימוד עצמי כי בסופו של דבר שאתה שכיר או עצמאי אתה צריך לדעת ללמוד לבד