5 תשובות
אני לפחות לא קיבלתי ועשיתי בדצמבר
אבל אם זה חשוב לך אז את יכולה לפתוח פנייה במיטב או להתקשר אליהם מחר בבוקר
אז לא נראלי מקבלים על זה תשובה פשוט אם עשית טוב כנראה יזמנו אותך למיונים לתצפי
שואל השאלה:
כן
אנונימית
הקשב זה עם המקש והצורות?
אני קיבלתי משהו כמו חודשיים אחרי הצו ראשון