14 תשובות
שואל השאלה:
אין לי מושג איך לפתוח שיחה כזאת. אבל כן ניסיתי לפתח שיחה של משהו שקשור לבדיחות פרטיות שלנו אבל זה לא הלך כמו שקיוותי, גיליתי דברים חדשים במהלך השיחה שנראלי היה עדיף שלא אגלה
אנונימית
כן אני מכיר את ההרגשה, אבל זה רק מראה לך שהם לא חברות אמת. את צריכה להחליט עם עצמך אם את רוצה סתם לדבר איתם ולהנות אבל אז אל תתייחסי לזה וזה יעבור לך עם הזמן אבל את תמיד תדעי שאלו לא החברות לדבר איתם על דברים שמפריעים לך באמת, וזה גם בסדר.. צריך גם חברות סתם לדבר. תחליטי מה מתאים לך
נשמע שזה לא חברות לחיים.. כמו שאמרתי זה בסדר לרצות חברה וגם עם חברות שהם לא הסגנון שלך אבל תמיד תדעי לקחת את המרחק הבטוח שלך
את נשמעת איכותית ועם לב טוב אז תלמדי לא להיפתח איתם מדי שלא תפגעי מהם
שואל השאלה:
הן כן היו הסגנון שאני אוהבת, והבעיה שכן נפתחתי עם חלקן, אני יודעת שהן לא יספרו על זה לאף אחד אבל זה כן פוגע. אוף באלי אותן חזרה
אנונימית
יש מצב שפגעו בך כשדיברתם כולם יחד אבל נפתחת איתם כשהיית עם כל אחת בנפרד? זה קורה הרבה שבקבוצה אנשים מתנהגים יותר מגעיל כדי להרשים את החברות
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם אני יכולה פשוט לכתוב להן שנפגעתי ולמה, יש לי הרגשה שאם אעשה את זה הן יסתלבטו
אנונימית
אולי הן לא שמו לב שנפגעת מזה ניסית להגיד? לדעתי תפתחי את זה ותראי את התגובה, במידה והם לא נותנות לזה יחס אז באמת אולי לא כדאי לך להמשיך לדבר איתם
אם הן פגעו בך בכוונה ולא התנצלו שיזדיינו לא מגיע להם אותך תגידי להן שנפגעת ממה שהם עשו ולפי התגובה שלהן תחליטי
שואל השאלה:
זה מסובך להסביר אבל זאת קבוצה קטנה כזאת, והייתי מדברת מלא בעיקר עם אחת מהן ומפה לשם קרה שהיא החליפה אותי בילדה אחרת שהצטרפה לקבוצה הזאת. כאילו אנחנו כבר לא ממש מדברןת בגלל אותה ילדה, והיא הייתה אומרת לי כל פעם דברים אחרים ללמה היא לא הייתה עונה לי להודעות אבל היא לא ענתה בפרטי בזמן שבקבוצה ועם הילדה היא כן דיברה מלא. גם עם השניות הייתי מדברת אבל הקשר נשאר פחות או יותר אותו דבר, הן גם פגעו קצת אבל היא הכי
אנונימית
שואל השאלה:
כן.. חרא
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
ושהן צוחקות ומדברןת על בדיחות פרטיות שהיו וכל מיני כאלה. אאוץ
כאילו החברה והילדה
אנונימית
זה באמת נשמע חברות שלא ממש יודעות להתייחס יפה אבל יכול להיות שכיף לדבר איתן
אני כאן אם את צריכה לדבר