4 תשובות
כן עשיתי זאת החוויה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי אני ממליץ לכל בן אדם לעשות את זה הכמות אדרנלין שיש בזה זה פשוט פסיכי זה יותר טוב מכל סם שיש אבל זה ממכר
זה כיף רצח אבל אחרי שפותחים את המצנח זה נהיה די משעמם
אבא שלי היה מדריך צניחה באיזשהו שלב בחיים שלו אז עשיתי כמה פעמים וזה מה זה כיף
זה הקטע המפחיד הוא לא נפילה הנפילה זה החלק הכי כיף פה הקטע המפחיד לראות את הלמטה מהמטוס להסתכל מהמטוס